Eldy Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Heisann! Tenkte å gå til innkjøp av min første tv til gutterommet. Vil gjerne ha en stor og relativt god tv til så billig penge som mulig. Budsjettet mitt er på 5000 ettersom lønningen ikke rekker til stort mer enn det. Tv'en skal hovedsaklig brukes til gaming (360), men også litt film og vanlig tv-bruk. Har noen anbefalinger til en noob som meg? Har forøvrig en liten forkjærlighet for samsung ettersom jeg er innehaver av en Galaxy S2, og tror det hadde vært kult å bruke mobilen som tv-kontroll! Har blant annet sett på disse to tv'ene: Panasonic 50" Plasma Samsung LED 40" Det er så mange tv'er å velge mellom! Hjelp meg!! Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Dersom TV'en skal brukes i et mørkt rom så er nok Panasonic TV'en et bra kjøp. Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Dersom TV'en skal brukes i et mørkt rom så er nok Panasonic TV'en et bra kjøp. mørkt rom? er plasmaskjermer dårlige i lys? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Relativt sett ja, men det er ikke katastrofalt. Vet det er en gammel tråd, men kjøpte du en TV? Og isåfall, hvilken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå