DanieI Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har tenkt å være tidlig ute med kjøp av julegave til dama i år, men er usikker på hva jeg skal kjøpe. Har lyst til å unngå kjøp av smykker og armbånd da hun har fått så utrolig mange smykker og slikt av meg. Det jeg lurer på er om dere har noen forslag til noe fint jeg kan kjøpe til henne, eller om dere kanskje har noen artige ideer til hvordan jeg kan gjøre gaven mer personlig. Vi har vært sammen i to og ett halvt år snart, så derfor vil jeg at gaven skal være litt personlig. Takker på forhånd for all hjelp . Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 http://www.kondomeriet.no/produkt/stop-din-egen-dildo/9779827 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvor bor du? I mange byer er det mulig å få kjøpt noe "fin" sjokolade. Koster gjerne litt mer enn det du får på Rema, men det er verd det. Kjøp noe fancypantsy sjokkis av diverse art. Så gjør du et bildesøk på google etter "heart". Finn et pent hjertebilde og skriv ut 100 ganger. På hver av dem skriver du en ting du liker ved henne, ting du liker å gjøre med henne og så videre. Legg alle lappene i en konvolutt og gi sammen med sjokoladen. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvor bor du? I mange byer er det mulig å få kjøpt noe "fin" sjokolade. Koster gjerne litt mer enn det du får på Rema, men det er verd det. Kjøp noe fancypantsy sjokkis av diverse art. Så gjør du et bildesøk på google etter "heart". Finn et pent hjertebilde og skriv ut 100 ganger. På hver av dem skriver du en ting du liker ved henne, ting du liker å gjøre med henne og så videre. Legg alle lappene i en konvolutt og gi sammen med sjokoladen. Kjempe god idé! Er dette noe du har gjort selv? Isåfall funket det bra? . Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hehe, jeg skulle si smykke eller armbånd med inngravering, men hvis det er litt oppbrukt så var det kanskje feil det da. Det L4r5 sa hadde jeg som jente blitt ganske så glad for tror jeg! Har hun noe aktiviteter eller hobbyer? Spabehandling er heller ikke feil! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Kjempe god idé! Er dette noe du har gjort selv? Isåfall funket det bra? . Gjort det selv med suksess ja. Slike gaver man legger litt i gir som regel større inntrykk enn om du bare hadde kjøpt noe random. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Hehe, jeg skulle si smykke eller armbånd med inngravering, men hvis det er litt oppbrukt så var det kanskje feil det da. Det L4r5 sa hadde jeg som jente blitt ganske så glad for tror jeg! Har hun noe aktiviteter eller hobbyer? Spabehandling er heller ikke feil! Har faktisk ikke tenkt på smykker eller armbånd med inngravering, det blir jo litt mer personlig enn de andre smykkene hun har fått. Hun driver med theater og er utrolig glad i musikk da begge foreldrene er musikere. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hehe, jeg skulle si smykke eller armbånd med inngravering, men hvis det er litt oppbrukt så var det kanskje feil det da. Det L4r5 sa hadde jeg som jente blitt ganske så glad for tror jeg! Har hun noe aktiviteter eller hobbyer? Spabehandling er heller ikke feil! Har faktisk ikke tenkt på smykker eller armbånd med inngravering, det blir jo litt mer personlig enn de andre smykkene hun har fått. Hun driver med theater og er utrolig glad i musikk da begge foreldrene er musikere. - Smykke med et kort sang sitat inngravert! - Billetter til en konsert - CDer hun liker - Lage mixtape (hehe litt klisjé da) - Et instrument (men det spørs jo litt hvor mye du har tenkt å bruke) - Abonnere på spotify for henne - Ta henne med på et artig teaterstykke eller musikal Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvor kan jeg få kjøpt smykke med inngravering? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Din lokale gullsmed. Hvis ikke de har graveringsutstyr så vet de hvertfall hvor det kan fikses. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Glad jeg slipper å tenke på dette Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 gravertsmykke og fotoalbum der det er overdrevent mye kliss. Gjør det personelig, bruk gjerne glitter, håndskrift osv. Garantert suksess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå