andersen91 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Sorry men jeg aner ikke hvor jeg kan poste ting om facebook her, klarte ikke finne ut hvor haha så bare flytt denne dit den hører hjemme Takk! Jeg lurer på om det går an å få skjult profil på facebook? Hvis ikke, funnes det en måte å få fjernet seg fra å bli foreslått til andre venner av venner igjen? Jeg har kun de vennene der jeg vil ha, jeg ønsker ikke at andre egentlig skal få se min konto eller vite at jeg er på facebook i det hele tatt. Håper det finnes en måte! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Riktig kategori er Nett-tjenester Klikk på den lille pila oppe i høyre hjørne, og velg Personverninstillinger. Og så velger du Rediger innstillinger under Slik kobler du til. Her kan du velge hvem som skal ha tilgang til å se deg osv. EDIT: Om man kan fjerne seg helt, er jeg litt usikker på, men hvis du går på rediger profil og dit hvor du skriver inn e-postadresse osv, så tror jeg det er et valg for det der. Får ikke sjekka akkurat nå. Endret 30. oktober 2011 av TMB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå