saladin waits for alice Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er for tiden i situasjon, hvor jeg kanskje er nødt til å beholde et feil sendt skjermkort, kortet er en Gigabyte 6950 1GB OC, som virker veldig bra for prisen (ca 1800), men jeg finner så og si ingen anmeldelser av den, og svært lite info om det. Noen som har lest om dette kortet, hatt noe erfaring? Hvor mye dårligere er denne iforhold til en Asus Direct CU II 6950 1GB? Noen som har peiling på kjøleløsningen til Gigabyte (windforce) er det dårlig/bra iforhold til andre løsninger? Den er fabrikkklokket, er den da klokkevennlig, til foreksempel 900MHz (uten å måtte leke med voltage). Merk: Jeg har prøvd så godt jeg kunne med google, men finner lite informasjon om dette kortet. Takk som alltid for fremtidlig hjelp, uten dere hadde jeg gjort utallige dårlig valg. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Wow, den var STORT. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Wow, den var STORT. Yupp, men jeg har plass i maskinen min, Direct CU II versjonen passet ganske bra. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg husker mitt første pc med geForce 3, jeg syntes den var rask, men ikke så stort... geForce 3 forbrukte bare ca 25 watt, nå bruker en geForce 590 ca 365 watt... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Googlet enda mer, finner så og si ingenting om dette kortet. Edit: Dette var litt brukbart dog: Fant noe hos Tomshardware også. Vet ikke helt om denne grafen forteller meg så mye om temperaturen. Endret 30. oktober 2011 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Hva er det du vil vite egentlig? Det er relativt stille, kommer med 70MHz fabrikkoverklokk, har grei kjøling, og yter bra. Virker som et bra kort for meg, Windforce-kjølerne er jo kjent for å være blant det minst bråkete på markedet. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Hva er det du vil vite egentlig? Det er relativt stille, kommer med 70MHz fabrikkoverklokk, har grei kjøling, og yter bra. Virker som et bra kort for meg, Windforce-kjølerne er jo kjent for å være blant det minst bråkete på markedet. Takk for infoen, har gjort en avtale med Amentio om å redusere prisen litt (med tanke på alt styret jeg har måtte gå gjennom) så skal teste kortet om litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå