Gå til innhold

[Løst] Hjelper Lion på farten?

Anbefalte innlegg

Har ein macbook frå 2009 med osx leopard, 4 gb ram og etterkvart ein del program. Har dessutan lagt inn det meste av cd-samlinga mi i itunes.

Denne byrjar å få ein ganske lang oppstart, og den har i det siste byrja å henga, samstundes som vifta køyrer for fullt.

Bruker elles programmet onyx til å rydda i maskinen, men det hjelper lite.

Vil det hjelpa å oppgradera til Lion (evt. berre til snow leopard), kanskje òg å flytta itunes til ein annan server?

Endret av hamiso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Har ein macbook frå 2009 med osx leopard, 4 gb ram og etterkvart ein del program. Har dessutan lagt inn det meste av cd-samlinga mi i itunes.

Denne byrjar å få ein ganske lang oppstart, og den har i det siste byrja å henga, samstundes som vifta køyrer for fullt.

Bruker elles programmet onyx til å rydda i maskinen, men det hjelper lite.

Vil det hjelpa å oppgradera til Lion (evt. berre til snow leopard), kanskje òg å flytta itunes til ein annan server?

Har samme modell og tilfeldigvis samme "innhold". Oppgraderte til Lion i sommer og opplevde at maskinen på ingen måte ble noe raskere av den grunn. Løsningen ble å flytte bilder og musikk over på ekstern disk. Nå virker Løven ganske så "sint" på min maskin. cool.gif

Lenke til kommentar

mitt inntrykk av Lion er at den er ganske sulten på ram. Ting gikk ganske tregt med 4GB. men med 4 ekstra så går alt mye glattere. Nå skal det sies at jeg har null erfaring med tidligere OS. Og med de ramprisene nå så ser jeg ingen grunn til å ikke øke rammen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Har en 2008 modell med 8gb ram. Fungerer strålende :)

post-15757-0-25767600-1321208895_thumb.png

Kor fekk du tak i den rammen?

Var i kontakt med ein leverandør i Oslo som ikkje kunne levera den type ram som passar til min macbook frå 2009.

Og til de som har hybriddisk; Kva type anbefaler de? Vanskeleg/lett å installera?

(Etter å ha flytta musikksamlinga til ein ekstern disk, meiner eg det har gått noko lettera. Men er framleis ikkje heilt nøgd)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Helt klart. SSD kan gi nytt liv til en maskin som er flere år gammel. Merker det ekstremt godt i f.eks oppstartstid, avslutning, generell respons etc.

Selv oppgraderte jeg min Macbook Pro late 2008 med en sånn, det har fungert veldig, veldig bra. Maskinen fikk helt nytt liv og virket brått "ny" igjen. Jeg kommer hvertfall aldri til å ha vanlig spinnedisk i mine (bærbare) maskiner igjen. Da får jeg heller (enn så lenge) leve med lavere kapasitet på interndiskene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har i mellomtida installert snow leopard og flytta det aller meste; itunes, iphoto, imovie, garage band og dokument på ekstern disk og fjerna div. småprogram som sjeldan blir brukt.

Men den heng seg framleis opp, vifta går for full fres når den har stått på ei stund og innimellom må den restartast.

Har elles prøvd ein del av råda som står her; http://www.idg.no/macworld/article244892.ece

Og får sjå om det er noko hjelp.

Men trur eg elles får satsa på 8gb ram, SSD (nokon som har ei spesiell anbefaling?), "clean install" av snow leopard, eller deler av dette.

...har forresten rota med årsmodellen. Den blei kjøpt ein gong i 2008, ikkje 2009...

Endret av hamiso
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ja.

For dei som evt. måtte sjå dette, så kjem det ei avslutning på denne historia;

Kjøpte ein ssd; 128 gb Crucial m4. Innstalleringa gjekk fint. Og macen er blitt merkbart raskare, ja. Og velsigna stille... Kjøpte ssd-en på komplett. Den var litt dyr i forhold til andre, omlag 1100 kr. Men valgte denne, fordi den er anbefalt som temmeleg sikker til å passa til macbooken.

Valgte elles "clean install" av snow leopard. Ville ikkje dra inn gammalt grums i den nye harddisken. Sjølv om eg enkelt kunne gjenoppretta via Time Machine.

Og dermed står eg overfor ei ny utfordring: Eg har jo all musikk, bilete og filmar på eksterne diskar. Og korleis får eg kobla blant anna Itunes opp mot musikken som allereie er på plass? I "organiser bibliotek" er avkryssing for "oppgrader til itunes media-organisering" inaktiv. Og det er vel unødvendig at eg evt. skal måtta kopiera all musikken på nytt i den same mappa. Får spørja om dette i ein annan tråd.

Til sist kjøpte eg 8gb ram som blei anbefalt i denne tråden (Corsair på Komplett). Men eg trur ikkje dei to brikkene passar. Det er eit lite hakk framme på brikkene. Og på dei nye er hakket nestan ein cm lengre til høgre, i forhold til dei gamle ram-brikkene mine. Og dermed vågar eg ikkje å prøve å pressa inn desse nye.

(Sjå bilete. Ny brikke øverst.)

Så det...

IMG_0078.JPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...