Swafty Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg vet ikke så mye om bluetooth men er denne bra? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Fins det billigere? Men det må være en som funker bra, og har nok plass til å ta ting inn på min nokia 3650. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har en gamlere model fra msi men de bruker de samme driverene. Kan ikke akkurat si at jeg er fornøyd med driverene. Ellers er den grei Bra rekkevide også. (MYE MYE bedere en oppgitt av msi. Lenke til kommentar
hemoglobin Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hei! Jeg kjøpte et bluetoothadapter på ebay før helga og fikk det i posten i går. Betalte kr 245,- med frakt fra USA. Enheten fungerer helt perfekt (har Siemens S55). Hvorfor betale 430,- pluss frakt fra komplett når du kan få det billigere et annet sted? Lasse Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Har en gamlere model fra msi men de bruker de samme driverene. Kan ikke akkurat si at jeg er fornøyd med driverene. Ellers er den grei Bra rekkevide også. (MYE MYE bedere en oppgitt av msi. Hva mener du med at de bruker samme drivere? Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Den funker bra den der, men er litt skuffet over dekningen. Nå har det kanskje noe med å gjøre at den er satt i bak på pc-en som står inni et hjørne, og med en vegg rett bak Men har du litt bedre sikt enn min har fått, så anbefales den absolutt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg har denne :http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=25406&t=1742&l=3&AvdID=1&CatID=19&GrpID=17&s=pl Det jeg syntes er litt rart er prisen på den : 651,- For akkurat samme å på samme sted betalte jeg 350...! Men jeg må si at jeg er veldig fornøyd med denne! Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hva mener du med at de bruker samme drivere? De bruker samme software osv. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hva mener du med at de bruker samme drivere? De bruker samme software osv. tror nok ikke de bruker samme drivere.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg vet ikke så mye om bluetooth men er denne bra? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Fins det billigere? Men det må være en som funker bra, og har nok plass til å ta ting inn på min nokia 3650. bluetooth er bluetooth. det er en standard for å overføre filer. med andre ord, et MSI-adapter vil overføre filer til mobilen din. et eMagic-adapter vil overføre filer til mobilen din. et Billionton-adapter vil overføre filer til mobilen din. og, tro det eller ei, et 3com-adapter vil overføre filer til mobilen din. (det burde nesten vært satt en sticky topic i mobilkategorien.. "Alle bluetooth-adaptere passer fint til mobilen din") Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg vet ikke så mye om bluetooth men er denne bra? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Fins det billigere? Men det må være en som funker bra, og har nok plass til å ta ting inn på min nokia 3650. Joda, har kjøpt den der selv og den fugerer perfekt med min T610 Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hva mener du med at de bruker samme drivere? De bruker samme software osv. tror nok ikke de bruker samme drivere.... Er dette nok bevis for deg http://www.msi.com.tw/program/support/driv...ail.php?UID=449 Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hei!Jeg kjøpte et bluetoothadapter på ebay før helga og fikk det i posten i går. Betalte kr 245,- med frakt fra USA. Enheten fungerer helt perfekt (har Siemens S55). Hvorfor betale 430,- pluss frakt fra komplett når du kan få det billigere et annet sted? Lasse Fra USBetc.com? Jeg vant budrunden på eBay fra de, men har etter flere dager ikke mottatt bekreftelse på at jeg har betalt den eller at den er sendt. Ser ut som om de er troverdige, men jeg begynner å lure snart. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Jeg har også dataen i ett hjørne, hvor det er vanskelig å komme til. Med en vegg! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg har også dataen i ett hjørne, hvor det er vanskelig å komme til. Med en vegg! hehe...jeg har to usb porter foran å to bak...lucky me.. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Mitt keyboard står i veien! Jeg må flytte på hele driten!!! Med et stort data bord!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Det går jo an å kjøpe en USB forlengelses kabel.. (vil jeg da tro) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Det går jo an å kjøpe en USB forlengelses kabel.. (vil jeg da tro) Gjør det...følgte med en i pakka til den jeg kjøpte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå