Gå til innhold

Er denne Bluetoothen bra?

Swafty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg kjøpte et bluetoothadapter på ebay før helga og fikk det i posten i går. Betalte kr 245,- med frakt fra USA. Enheten fungerer helt perfekt (har Siemens S55).

Hvorfor betale 430,- pluss frakt fra komplett når du kan få det billigere et annet sted?

Lasse

Lenke til kommentar

Den funker bra den der, men er litt skuffet over dekningen.

Nå har det kanskje noe med å gjøre at den er satt i bak på pc-en som står inni et hjørne, og med en vegg rett bak :lol:

Men har du litt bedre sikt enn min har fått, så anbefales den absolutt.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke så mye om bluetooth men er denne bra? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr

Fins det billigere? Men det må være en som funker bra, og har nok plass til å ta ting inn på min nokia 3650.

bluetooth er bluetooth. det er en standard for å overføre filer.

med andre ord, et MSI-adapter vil overføre filer til mobilen din. et eMagic-adapter vil overføre filer til mobilen din. et Billionton-adapter vil overføre filer til mobilen din. og, tro det eller ei, et 3com-adapter vil overføre filer til mobilen din.

(det burde nesten vært satt en sticky topic i mobilkategorien.. "Alle bluetooth-adaptere passer fint til mobilen din")

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg kjøpte et bluetoothadapter på ebay før helga og fikk det i posten i går. Betalte kr 245,- med frakt fra USA. Enheten fungerer helt perfekt (har Siemens S55).

Hvorfor betale 430,- pluss frakt fra komplett når du kan få det billigere et annet sted?

Lasse

Fra USBetc.com? Jeg vant budrunden på eBay fra de, men har etter flere dager ikke mottatt bekreftelse på at jeg har betalt den eller at den er sendt. Ser ut som om de er troverdige, men jeg begynner å lure snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...