Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns dette er meget bra. Fargene og lyset er veldig bra. Komposisjonen like så, i dette tilfellet passer det bra at bryggen er midtstilt. Man blir sugd innover i bildet. Dette er ikke tilfeldig knipsing, men godt planlagt og gjennomført. Derfor syns jeg det fortjente en 5'er. Vanligvis bryr jeg meg ikke så mye om at noen gir lave karakterer, for smaken er som kjent som baken, men 1'er på dette bildet forundrer meg. Det samme med ditt forrige bilde, pluss 2'ere på noen av dine fremragende fuglebilder. Tydeligvis at noen blir forarget over hva du presterer.

Lenke til kommentar

Takk skal dere ha! Det går bra for meg med 1'ere, selvsagt er jo smaken forskjellig,men her mistenker jeg at det ikke har noe med bildet å gjøre. Kommer det ikke en forklaring har jeg rett her :) Tåler godt saklig og konstruktiv kritikk. Administrator tar sikkert grep her! De vet hvem det er og det er flaut for vedkommende. Dette handler jo om mange flere her inne og spesielt fuglefoto. Det rette hadde gjort vært å begrunne spesielt når bildet ligger under kritikk! Ja ja ! Nok om dette :)

Lenke til kommentar

Et virkelig flott og godt gjennomtenkt foto, fantastisk dybde. Normalt liker jeg ikke midtstilling, men her er det helt riktig i mine øyne. :) Dette med bunnkarakterer har jeg selv opplevd flere ganger uten kommentarer, og man må bare leve med det og heve seg over slikt "tull og tøys", inntil det blir gjort noe med det fra admin. sin side. Har foreslått at man MÅ begrunne karakter 1 og 2 for å sette disse karakterene. Hadde dette blitt gjort tror jeg og flere med meg at store deler av dette "tøyset" blitt borte av seg selv.

Godt jobba Børre. En god femmer fra meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...