tasjlbaill Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hei! Jeg har en bærbar gaming-PC, som har fungert knirkefritt i over to år nå: 4 GB RAM P9700 2.8 GHz Dual Core GeForce GTX 260M Jeg håper den vil holde til å gjøre Skyrim spillbart, ikke bare kjørbart. Med unntak av CPU (som skulle vært quad core) imøtekommer den ca. recommended specs. Min laptop har ligget i grenseland mellom kjørbart og spillbart for Rage og Dead Island, og jeg vil gjerne ha en "pen og glatt" opplevelse med Skyrim. Bør jeg rett og slett investere i en ny gaming-PC? Det blir i såfall en stasjonær. Det er ikke økonomien det står på, men er det nødvendig å kjøpe nytt for å kjøre Skyrim? Jeg trenger ikke Ultrasettings og skyhøy FPS. Jeg lurer også på og jeg kan gjøre noe for å bedre ytelsen på den laptopen jeg har. Å bytte ut komponenter har jeg hørt er vanskelig, men er overklokking av laptop-komponenter en vei å gå? Jeg ser i såfall for meg at jeg må gjøre noe for å få ned temperaturen i maskineriet som allerede blir skyhøyt ved spilling. Vil dette hjelpe eller er det bare tull? laptop-kjøler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Du kan sjekke pc'en opp mot systemkravene her Can my computer run it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå