leifeinar Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Men hva blir prisen på disse kortene? Komme ha tenkt meg å oppgradere til HD 7970 når den kommer. Kjører en GTX 580 akkurat nå, er det verde å oppgradere? Eller skal jeg gå med nVidia sine kort istedet? Det lønner seg vel sjelden å oppgradere jeg ville ventet å se hvordan kortene yter. det er mye nytt i arkitekturen så man vet liksom aldri hva man får før det der.. litt pris rykter fra se og hør: http://www.fudzilla.com/graphics/item/25089-amd-radeon-hd-7000-series-priced Lenke til kommentar
BAT Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Bilder av mulig prototype av Radeon HD 7900 "Tahiti" Link Link Endret 9. desember 2011 av BAT Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Bilder av mulig prototype av Radeon HD 7900 "Tahiti" Link Link Det er ihvertfall ikke et produksjonskort, AMD har lansert kort med svart PCB de to siste generasjonene og har hatt rød PCB på ES-variantene. Det er også 8+6 pinner og et kjølerdesign som ikke ligner på noen tidligere kort. Lenke til kommentar
Damp Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hvor mye bedre er ytelsen på 7000 serien? Det må da ha kommet noe info ettersom kortene lanseres tidlig januar måned. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det må nok ikke det gitt. Fremdeles er det kun rykter som svirrer, samt erfaringer fra tidligere serier. -Deluze Lenke til kommentar
Damp Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Når kan vi forvente å se HD7000 serien i norske nettbutikker? Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Når kan vi forvente å se HD7000 serien i norske nettbutikker? Sannsynligvis midt- til slutten av Januar. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Når kan vi forvente å se HD7000 serien i norske nettbutikker? Jeg vil påstå at vi kan trygt forvente å se dem i norske nettbutikker i juni. Om du lurer på hvor tidlig vi får dem vil jeg tippe midten-slutten av januar Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) My god , the time has come to..... UPGRADE Endret 14. desember 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Når kan vi forvente å se HD7000 serien i norske nettbutikker? Jeg vil påstå at vi kan trygt forvente å se dem i norske nettbutikker i juni. Om du lurer på hvor tidlig vi får dem vil jeg tippe midten-slutten av januar I Juni? Hva faen? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Når kan vi forvente å se HD7000 serien i norske nettbutikker? Jeg vil påstå at vi kan trygt forvente å se dem i norske nettbutikker i juni. Om du lurer på hvor tidlig vi får dem vil jeg tippe midten-slutten av januar I Juni? Hva faen? Altså, du spør: "Når kan vi forvente å se kortene", jeg svarer: "I juni vil de helt sikkert være i butikkene." Det betyr da ikke det samme som at de først vil komme i nettbutikker i juni. Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Når kan vi forvente å se HD7000 serien i norske nettbutikker? Jeg vil påstå at vi kan trygt forvente å se dem i norske nettbutikker i juni. Om du lurer på hvor tidlig vi får dem vil jeg tippe midten-slutten av januar I Juni? Hva faen? Altså, du spør: "Når kan vi forvente å se kortene", jeg svarer: "I juni vil de helt sikkert være i butikkene." Det betyr da ikke det samme som at de først vil komme i nettbutikker i juni. Trodde nesten du hadde gått helt av skaftet. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 AMD Brings the Launch of Radeon HD 7900 Series Forward: December 22nd, 2011 Vel å merke papirlansering, som GTX 480 var i sin tid. Likevel vanvittig flott å høre og det blir spennende. Virker som Rory Read får gjort ting. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Så lenge det kommer kort på den orginale datoen så er dette bare en posetiv papir lansering. blir gådt å få lest noen tester, mere ro i kropper til jul papirlansering var mye værre før, da kom det stort sett aldri kort når de ble lansert Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Hvis jeg skjønner artikkelen rett, så vil det komme ut kort i et svært begrenset opplag den 22, og for "fullt" i januar? Endret 16. desember 2011 av FiveInline Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hvis jeg skjønner artikkelen rett, så vil det komme ut kort i et svært begrenset opplag den 22, og for "fullt" i januar? Now, it looks like the Radeon HD 7970 will launch on December 22, 2011, bringing a Christmas gift to all the current AMD users and those that want to become one. This will be a very limited launch, with the real availability only coming on January 9, 2012 - which should be the launch date for the Radeon HD 7950. Dette stemmer, men hva de legger i ''very limited'' er ukjent. Er det slik at komplett bare får 20-30 kort, eller ikke får inn kort i det hele tatt? Time will tell. Passer bra med en lansering så tidlig, så får jeg sett litt på benchmarks osv til jeg får tilbake litt skattepenger i Januar! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Ja vi får se, antagelig kommer det ikke noen kort inn i det hele tatt, jeg står værtfall klar til å bestille 2 stk Endret 17. desember 2011 av FiveInline Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har hørt at det i begynnelsen bare blir referansekort av 7970, hvis det stemmer, håper ikke det bråker like djævelsk som jeg ofte har opplevd at referansekjølere gjør. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hei. Lurer på om jeg må ha ny psu siden jeg skal kjøpe 4 stk 7970 eller vil det holde med med den hx 1000w jeg har? Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hvorfor i hampen skal du kjøre 4 stk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå