guyChed Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Vil gjerne surprise dama med en pose for Gatebil, og lurer da på hvordan jeg fikser det? Hvordan melder jeg opp babes til Gatebil? Trenger en kontaktperson som bildene kan sendes til, da. Så fort han sier ja pakker jeg svaret inn i en fin liten eske og gir henne til jul 1 Lenke til kommentar
guyChed Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Halloooo???? Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 31. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2011 Ingen her har damer. I hvert fall ikke babes. Tror jeg ville spurt et annet sted. 14 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 mener jeg har hørt av noen at det er en mail-adresse i slutten av babe-artiklene i gatebil-bladene som man kan sende bilder/noen ord om hvorfor man vil være i gatebil. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Post noen bilder av hun, så vi kan se om hun burde bli tatt bilde av. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg kan gjerne være babe for deg!? Lenke til kommentar
guyChed Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Hvor høyt er by the way honoraret for slike bilder? Det har en avgjørende betydning. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Vel, noen må takste bildet. Tror det er en del bildetakstere her på forumet faktisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå