Marvil Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har laget ny side, denne gangen med PHP. Kom gjerne med kommentarer, både positive og negative.. http://www.aroneid.com Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Veldig skrikende blåfarge og veldig hakkete på logoen og de store greiene på siden. Ellers en helt grei side. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 btw, meny heter menu på engelsk Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 nei, her var det noe som ikke stemte. En mer konkret meny meny og det andre bare sklir inn i ei blå ramme som skriker til deg. Fargen må tones ned eller gjøres mørkere Ha noe annet en lyse blå skrift og... selv liker jeg best svar på hvitt Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hmm, mine tips? Blåfargen er for skrikende. Stjeler all oppmerksomheten og det er ikke den beste bakgrunnen jeg har sett Menyen er for "skjult", for utydlig, for "vanlig"? Argh, det ser liksom ikke ut som en meny Fonten var litt tykk og logoene veldig ensformige. Kantene kunne trengt litt anti aliasing. "Status" var også veldig "tydelig". Jeg liker heller at dette står med litt mindre skrift litt mer skjult. Ikke noe som trenger å ta opp unødvendigt mye plass pluss at det føles ut som om du er Microsoft eller noe og skal prøve å overvåke meg. Det at IPen min står der har tilnærmet lit null nytteverdi og hvis jeg klikker på "Les meir" under Ting fiksa åpnes siden i et nytt vindu. Logoen øverst til venstre bør være mulig å klikke på og så bli tatt til forsiden. I gjesteboken hadde det gjort seg om man kunne endre/slette sine innlegg samt at admin kan gjøre dette på alle poster, og at innleggene blir listet med nyeste innlegg sist (Kanskje du har det slik nå, men lle postene er laget samme dag så det er vanskelig å vite ) Og det var el mine to cents. Lykke til med hjemmesiden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Takker for kommentarer.. Jeg gidder ikke fikse på fargevalget. Jeg likte det slik.. Ble kanskje litt blått, men pyttsann. Gjesteboka er slik at nye innlegg kommer først. Jeg la bare inn alle de gamle innlegga og deretter beskjed om at den nye var oppe.. Det med Status har jeg også tenkt på. Blir kanskje litt "overvåkende". Får vurdere å lage det noe mindre ja. Skal også legge inn link på logoen. Har bare glent det.. Det med link som åpnes i nytt vindu skjønte jeg ikke. Gjør ikke det her.. Admintilgang skal også lages til.. Siden har bare vert online i 4 dager da.. Flere som har kommentarer..? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Tror endel av tingene kunne trengt litt Anti-Aliasing. Ser ut som de er laget i MSPaint... Den blå bakgrunnen er altfor sterk. Jeg ville ha skiftet til en svakere (mørkere leller lysere) farge og ikke hatt SÅ stor kontrast mellom "rutenettet" og det andre. Skrifta i det hvite feltet kunne vært mørkere. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Før man begynner; Hva betyr anti-aliasing..? Og det er laget i paint noe av det. Litt i PhotoShop, men der kan man vel egentlig si at jeg suger i vinkel.. Skal som sagt vurdere bakgrunnen. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Før man begynner; Hva betyr anti-aliasing..? Anti-Aliasing er en teknikk som gjør at bilder ikke ser så "hakkete" ut pga pixlene. Bilder med anti-aliasing er fortsatt like hakkete, men de ser ikke slik ut. Ta for eksempel hw-logoen. Det som er skrått på w-en ville for eksempel ha sett veldig hakkete ut om den ikke hadde anti-aliasing. OK. Her er "idealet" (umulig): "Paint"-grafikk: Med Anti-Aliasing: Du må nok bruke photoshop eller et annet program for å gjøre det. _Veldig_ vanskelig å gjøre for hånd. :wink: Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 jeg syns sida var fin, men blåfagen må tones litt ned, det samme må hvitfargen Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 enig med de andre her, blåfargen er veldig stikkende å se på. Få deg noe anti aliasing på de "figurene" øverst på siden. Jeg ville hatt en annen bakgrunn på siden, ble litt for stikkende med de rutene, prøv å fade dem mer, eller gjør dem mindre. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Hmm.. Ser ut til at man må fikse litt på fargevalget.. Hvordan man får til antialiasing spør jeg om i en annen tråd.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Her er tråden.. Svar om noen kan det.. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1...1121059#1121059 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Har noen lyst til å fikse anti-aliasing..? Siden ingen gidder å lære meg hvordan jeg gjør det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå