Newsonweb Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Hei. Jeg har fått meg ny pc og trenger litt hjelp her. 1. På min gamle pc hadde jeg en del sanger som jeg har overørt til ipoden min,og disse vil jeg gjerne kunne spille av på den nye pcen min uten å slette noe innhold. På Itunes. 2. Jeg vil gjerne overføre låtene og podcastene jeg har på ipoden over på den nye pcen uten å slette noen ting. Over på Itunes da. 3. Kan jeg ha 2 itunes å synkronisere fra begge uten å slette innhold? Vil gjerne ha Itunes fra min nyee og gamle pc og begynne å bruke min nye pc til alt. Endret 31. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hei. Jeg har fått meg ny pc og trenger litt hjelp her. 1. På min gamle pc hadde jeg en del sanger som jeg har overørt til ipoden min,og disse vil jeg gjerne kunne spille av på den nye pcen min uten å slette noe innhold. På Itunes. 2. Jeg vil gjerne overføre låtene og podcastene jeg har på ipoden over på den nye pcen uten å slette noen ting. Over på Itunes da. 3. Kan jeg ha 2 itunes å synkronisere fra begge uten å slette innhold? Vil gjerne ha Itunes fra min nyee og gamle pc og begynne å bruke min nye pc til alt. 2. Det kan gjøres. 3. "Synkronisere uten å slette innhold" motsier jo seg selv. Ved synkronisering skal innholdet være likt på både maskin og enhet. Derfor vil den synke med maskinens iTunes hver gang du kobler til..og da blir det du ikke har på den andre pcen borte. Lenke til kommentar
Newsonweb Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Hei. Jeg har fått meg ny pc og trenger litt hjelp her. 1. På min gamle pc hadde jeg en del sanger som jeg har overørt til ipoden min,og disse vil jeg gjerne kunne spille av på den nye pcen min uten å slette noe innhold. På Itunes. 2. Jeg vil gjerne overføre låtene og podcastene jeg har på ipoden over på den nye pcen uten å slette noen ting. Over på Itunes da. 3. Kan jeg ha 2 itunes å synkronisere fra begge uten å slette innhold? Vil gjerne ha Itunes fra min nyee og gamle pc og begynne å bruke min nye pc til alt. 2. Det kan gjøres. 3. "Synkronisere uten å slette innhold" motsier jo seg selv. Ved synkronisering skal innholdet være likt på både maskin og enhet. Derfor vil den synke med maskinens iTunes hver gang du kobler til..og da blir det du ikke har på den andre pcen borte. Jaa, men hvordan får jeg det til. Jeg har lastet ned de seneste podacastene til radiorsepsjonen på nye itunes og skal nå få disse overført. Men hvis jeg da synkroniserer ipoden min med nye itunes står det at innholdet fra "nye" itunes vil erstatte det som allerede er på ipoden min. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det vet jeg, derfor jeg lenket deg et Google-søk. Se der, så finner du ut hvordan det gjøres Lenke til kommentar
Newsonweb Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 hehe, greit nok denne her er genial! fikk det til på 10min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå