Gå til innhold

Undersøkelse om trening og treningssentre

Anbefalte innlegg

Eysann! Jeg har en studieoppgave i et fag som heter metode og dataanalyse. Gruppen min har laget et spørreskjema, og vi trenger et ganske stort datagrunnlag for å lage en god oppgave.

Det tar bokstavelig talt 2 minutter å svare (vi har tatt tiden). Oppgaven dreier seg om trening, men du trenger ikke være treningsmann for å svare.

Vi kommer selvsagt til å dele funnene våre med alle interesserte - hvis du deltar, kan du gjøre et lite bidrag for å skape et bedre tilpasset treningstilbud i Norge.

Undersøkelsen ligger her.

Takker alle på forhånd!

Jeg setter også pris på tilbakemelding om hva du synes om undersøkelsen. Var noen spørsmål upresise? Burde vi stille andre spørsmål?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er poenget med spørsmålet om EVO, er dette en skjult markedsundersøkelse for Evo Fitness?

edit: Ser ikke helt hvordan disse spørsmålene skal "bidra til å skape et bedre tilpasset treningstilbud i Norge."

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Alt med rød stjerne må svares på. Jeg vet det er litt kjipt å måtte svare på alt sammen, men det er vanskelig å analysere datasett der det mangler svar. Man vet ikke om folk dropper å svare fordi det er irrelevant eller fordi de ikke ønsker å svare, så det skaper mye kaos i analysen.

@Kevlar: Ja, på en måte. I case-oppgaven har vi valgt å skrive om EVO-fitness. Vi hadde stilt mange flere spørsmål om EVO hvis senteret hadde vært mer kjent. Siden de fleste ikke kjenner til det, spør vi mer generelt. Men det er altså en studieoppgave uavhengig av EVO. Jeg prøver bare å skrive en god oppgave.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...