Gå til innhold

Headset til gaming (75%) og musikk (25%)

Fapse

Anbefalte innlegg

Heisann

Skal kjøpe meg nytt headset som primært skal brukes til gaming og noe musikk. Har lest rundt på forskjellige forum at gaming headset med surround lyd er en gimmick hvor man ikke får så god lyd for pengene. Vektlegger at det skal være komfertabelt og har sett på Beyerdynamic DT770 Pro. Sies at dette headsettet skal være veldig komfertabelt og med riktig sofware får du en god surround-effekt i spill. Problemet er at det mangler mikrofon som jeg trenger.

Lurer også på om det er stor forskjell på USB og jack plug.

Noen som har forslag til et godt headset rundt tusenlappen?

Endret av Fapse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte meg Logitech G930... My mind is blown.

Jeg har aldri hatt noe "skikkelig" fra før. Holdt på med noe koss porta-pro og Steelseries. Men dette headsettet er amazing. Jeg har ikke så stor peiling på lyd, og har ingen formening om lydbildet i G930 er bra i forhold til noe annet, men dette er det beste jeg har prøvd til rundt 1000-lappen.

Dette er trådløst, så du kan fint fyre på spotify og så lage noe mat mens du hører på musikk. Bruker dette til BF3, og der er det fantastisk. Bra lyd og bass som gjør krigen mer intense - og jeg merker ingen delay fra jeg skyter til jeg hører skuddet i headsettet.

JEG anbefaler dette headsettet på det sterkeste, og det tror jeg de fleste med G930 gjør også.

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Vet om G35 har like god lyd som headsettet ditt? G35 er på tilbud til 600 kr på komplett noe som virker som et godt kjøp.

Ellers har jeg fundert på om Beyerdynamic DT770 Pro ville fungert bra sammen med en mikrofon som jeg fester til ledningen :hmm:

Lenke til kommentar

Takk for svar! Lyd har mye å si for meg. Foreløpig har jeg fått inntrykk av at Beyerdynamic DT770 Pro er det settet som gir best lyd og som er mest komfortabelt. Har aldri prøvd det, men testet G35 hos en venn og syntes det satt litt stramt. Grunnen til at jeg også har sett på G35 er jo at prisen hos Komplett er svært hyggelig.

Vil en ekstern mikrofon til Beyerdynamic DT770 Pro fungere godt til Skype osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...