Thor Håkonsen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 En fyr etterlyste mindre utstyrsonani og mer bilder - utfordringen er tatt Popeia popeorum - Pope's Tree Viper Begge bilder tatt med macroobjektiv og en blits på stativ (med 15x20cm softboks) Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Flott! Veldig bra bilder. Spesielt imponert over komposisjonen på nedre bildet. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Veldig pent ThorEH, ser du har litt erfaring med reptilfotograferingen, ingen av oss på treffet greide å få noe på dette nivået! Godt jobbet Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Slenger på ett bilde til her, siden det tilhører samme "serie/art" Popeia popeorum 1 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Imponerende øyeblikksbilde, men komposisjonen er likevel best i det bildet jeg nevnte tidligere. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Disse bildene var virkelig imponerende!! Er ikke ofte jeg ser så fantastisk bilder her inne (Mine egne medberegnet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå