Selvbyggern Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Hei, trenger hjelp til valg av 2 mobiler, som jeg skal kjøpe til hhv en 55 åring og en 10 åring: For 55 åringen, max pris 2500 kr. * Brukervennlighet -intuitivt og lett å bruke * Touch skjerm med stort tastatur, det skal være lett å skrive og lese meldinger * God batteri tid. For 10 åringen, max pris 2500kr * Touch skjerm * Liten og design messig fin mobil. * God batteri tid. Om det er android, iOS ect er like gyldig. Prisene må være mobil uten abb. Endret 31. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvorfor skal 55åringen ha touchskjerm? Dersom det bare er til normalbruk ville vel en featurephone vært like greit, muligens med QWERTYtastatur? De er vel lettere å skrive på vil jeg tro. Samme med tiåringen egentlig? Men om det skal være touch for some reason er det muligens like greit å kjøpe noen iphone3gs-telefoner billig på finn.no. Enkle og greie feature-phones med touch. Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Begge ønsker touch skjerm av forskjellige grunner. De ønsker heller ikke å kjøpe brukt mobil. Finnes det noen brukbare mobiler i den pris klassen som jeg nevnte? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Motorola Defy ? Kansje ikke så veldig bra på batteritid da, men ikke så galt heller.... Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Du får iPhone 3gs til 2890 kr uten binding på Apple.no hvis du har mulighet for å gå litt opp i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå