ATWindsor Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Komputer for alle.. Jepp. Hardware.no står for fall for entusiaster.... Dette er bare pinlig lesning... Savner gale HW jeg ble kjent med på 90-tallet.... Det bør bli en del 2 av denne guiden som besvarer de uunngåelige spørsmålene som blir å komme fra nybegynneren som guiden er myntet på: -Hvordan få jitter-fri filmavspilling? -Vsync eller ikke -Synke Hz -GPU-aksellerasjon etc etc Svaret er enkelt, bruk J. River Media Center, og den fikser alt AtW Det var et idiotisk svar av en ellers klok person/bruker. I overkant kort kanskje, men jeg mener svaret absolutt har ett poeng, med den applikasjonen er det snakk om sekunder før man har satt opp tingene det snakkes om. AtW Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Komputer for alle.. Jepp. Hardware.no står for fall for entusiaster.... Dette er bare pinlig lesning... Savner gale HW jeg ble kjent med på 90-tallet.... Det bør bli en del 2 av denne guiden som besvarer de uunngåelige spørsmålene som blir å komme fra nybegynneren som guiden er myntet på: -Hvordan få jitter-fri filmavspilling? -Vsync eller ikke -Synke Hz -GPU-aksellerasjon etc etc Svaret er enkelt, bruk J. River Media Center, og den fikser alt AtW Det var et idiotisk svar av en ellers klok person/bruker. Tror nok det var i ironiens hjørne fra ATWindsor for å holde seg on topic. Endret 25. januar 2012 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå