smoke Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 SSD disken min begyner og gå i dass nå, lesetider etc er helt i bånn og systemet henger hele tiden. Er det mulig og kopiere alt fra OS disken min over på en ny HD, også boote da direkte fra denne nye HD'n ( kobler såklart ut SSD disken først) ? Bare OS som er instalert på C disken, så iriterende og miste alle instllinger etc fra windows! Funker det ikke, så ønsker jeg gjerne noen andre tips Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 ikke noe problem, du kan f.eks bruke acronis true image Lenke til kommentar
johome Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hva slags SSD har du ? 1 Lenke til kommentar
smoke Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Hva slags SSD har du ? 3 år gammel OCZ 60gb Lenke til kommentar
johome Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det burde ikke være noen problemer , med å gjenopprette ytelsen. Jeg pleier å klone OS'et til en vanlig snurredisk. Her kan du bruke Acronis , som nevnt , eller så kan jeg foreslå et gratisprogramm, som gjør det like godt. Kjører så en runde med HDDErase 3.3 på SSD'en Når det er gjort , kloner jeg bare OS'et tilbake til SSD'en. SSD'en vil da like godt , som den gjorde som ny. Lenke til kommentar
smoke Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Lastet akurat ned " Drive Image XML" Tenkte og kjøre immage over på en fersk hardisk, også kjøre OS derfra. prøve ut SSD greiene etter på, hørtes ut som en smart ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå