Gå til innhold

nye nvidia drivere: 45.23!

capy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eh.. nei, driverene er universale. de gjelder for alle tnt- og geforce-

baserte skjermkort.

her er scoren:

omeda 1. 4403: 10454

Nvidia 45.23 : 9071

ikke overklokket!

(gf4 4200, amd 2400XP, win xp med alle updates, directX 9b

og noen programmer som kjørte i bakgrunnen på begge tester)

Lenke til kommentar

"Just got word from our friends at Station-Drivers that they've snagged a new set of Nvidia Detonators Drivers version 45.23 for windows 9X/ME/NT/2000/XP! These drivers come from Aopen, so these should be the same as the drivers Nvidia will be releasing later today."

dette ER driverene som nvidia kommer til å ha på siden sin om ikke så

lang tid.

Lenke til kommentar

Forstår ikke helt hvorfor dere gidder å oppdatere drivere i det hele tatt, di siste detonator driverene er laget spesielt med tanke på FX kortene og bakoverkompatibel (Dog med lavere ytelse).

Ønsker dere høy ytelse i 3dmarks så finnes det forskjellige driversett som er spesielt optimalisert for disse syntetiske benchmarkene...

Lenke til kommentar
Når jeg installerte omega fikk jeg bare feil meldinger.. gikk ikke an. Noen som har testet ut omega på 9800pro?

Snakker du virkelig om Radeon 9800Pro? Da er det ikke så rart du får feilmeldinger når driverne er laget for NVidia sine Geforce og TNT kort....

omegadrivere er laget både for nvidia og ati. (forskjellige filer å hente ned

selvfølgelig)

http://www.omegacorner.com/

Lenke til kommentar
Når jeg installerte omega fikk jeg bare feil meldinger..  gikk ikke an. Noen som har testet ut omega på 9800pro?

Snakker du virkelig om Radeon 9800Pro? Da er det ikke så rart du får feilmeldinger når driverne er laget for NVidia sine Geforce og TNT kort....

omegadrivere er laget både for nvidia og ati. (forskjellige filer å hente ned

selvfølgelig)

http://www.omegacorner.com/

Ja.. Når jeg installerte fikk jeg feilmelding. Men det sto ingenting.. bare ett lite vindu som var tomt. Umulig å gå vekk da.. :shrug: vet ikke om jeg gidder å skifte drivere..

Lenke til kommentar
Forstår ikke helt hvorfor dere gidder å oppdatere drivere i det hele tatt, di siste detonator driverene er laget spesielt med tanke på FX kortene og bakoverkompatibel (Dog med lavere ytelse).  

Ønsker dere høy ytelse i 3dmarks så finnes det forskjellige driversett som er spesielt optimalisert for disse syntetiske benchmarkene...

Bortsett fra at nyere drivere faktisk fikser problemer med endel spill og det gjelder vanligvis for alle Nvidia skjermkorta og ikke bare FX. Ergo finnes det grunner til å bruke nyere drivere for alle Nvidia brukere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...