Gå til innhold

Bloodline Champions er nå ute på Steam!

8 stemmer

1. 1. Spiller du Bloodline Champions?

• Jeg spiller regelmesig
    • En gang i blant
    • Jeg spilte før, men lenge siden sist nå
    • Jeg har hørt om BLC før, men aldri prøvd det
    • Første gangen jeg hører om BLC i dag
      0

Anbefalte innlegg

Som emnet sier, BLC er nå ute på steam!

Jeg håper at det kan gjøre at flere sjekker ut spillet, for det er en pærle av et spill

som gang etter gang blir overskygget av millionsatsinger som LOL, DOTA og HON.

For de som ikke har hørt om Bloodline Champions før så er det et F2P ferdighets basert arena pvp spill hvor du og opptill 4 andre kjemper mot det andre laget om dominans. Enten via CTA, Team Deathmatch eller Conquest.

Hver spiller kan velge mellom 22 (snart 23) "bloodlines" hvor hver av dem kommer under forskjellige kategorier som Healer, Tank, Ranged Damage Dealer og Melee. Men det er også hybrider som melee healer, range tank eller melee som har like mange ranged abilitys som melee.

Det uoffisielle mottoet til forumet er: "Hit your shit, dodge their shit", noe som stemmer overens med BLC sin filosofi fordi alle abilitys, enten det er en standard sving med sverdet ditt, ildkule, AoE eller en energikule med lang rekkevidde, må siktes. Til og med heals

Autotarget som man kjenner i mange andre spill finnes ikke, så hvis du bommer en heal, så får ikke vennen din noe mer helse. Hvis du vinner så er du rett og slett bedre enn motstanderen din, for det finnes heller ikke noen "x% crit rate", eller "y%dodge rate". Du må aktivt bruke WASD for å komme deg unna og angripe.

Jeg håper det gav noen lyst til å prøve ut BLC og gi communityet en boost av spillere de sårt trenger.

C ya ingame! :w00t:

Nicket mitt ingame er "xiaoshan" så hvis noe bestemmer seg for å gi BLC en sjanse så er jeg mer enn villig til å svare på alle spørsmål dere måtte ha, gi dere noe tips ang. spesifike Bloodlines eller bare spille sammen med dere.

Edit: lagt til avstemming

Edit2: beklager! viste ikke at det var i mot reglene å legge til sånt.

Endret av xiao shan
fjernet referrallink
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller også blc, og anbefaler alle til å prøve det av 2 grunner :

1. det er et veldig bra spill (rett og slett.

2. det er gratis, så hvorfor ikke ?

Jeg kan også si at alle norske som spiller/vil begynne med blc, er velkommen til klanen The brutal vikings. The brutal vikings (eller bare NOR) er en helnorsk blc klan med så mange medlemmer at jeg ikke gidder å telle engang. Klanen har alt fra nye spillere til utrolig bra spillere. Både jeg (MaXbo ingame) og xiaoshan er i klanen NOR, så bare whisper en av oss ingame så er alle hjertelig velkommen ! :new_woot:

• Liker 3
Lenke til kommentar

En av de beste spillene vil jeg si jeg noen gang har spilt.

Dybden på alle Bloodlinene, teamplay, "mindgames" og et metagame som endrer seg stadig gjør at det alltid er noe å komme tilbake til.

Er snart 1 år siden jeg spilte det for første gang :love:

Vil bare legge til at man kan kjøpe det også.

Finnes forskjellige utgaver å velge mellom. En gir deg tilgang til 16 av Bloodlinene med en gang, og en gir det tilgang til alt som noen gang har blitt gitt ut, og alt som kommer til å bli gitt ut, til 20/80 euro tror jeg det er.

BLC kommer nok mest sannsynelig til å være et av spillene på Dreamhack Winter - Stunlock Studios er jo tross alt svensk - med 2GD som e-sport manager. Så for de som kunne tenke seg å tjene litt penger er d bare å legge seg i hardtrening! :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...