Thurmann Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hei, nå er tiden kommet for å kjøpe ny mobil! nå har jeg levd med SE Experia x10 Mini i et år og er fryktelig lei den bitte lille mobilen. Jeg har sett litt rundt på nettet og funnet meg SE Experia Ark S som en slags favoritt så langt. Er dette et greit valg i klassen +/- 3000 kr uten abb? Er det noen dere mener er bedre sjiktet for å holde det neste året og kanskje lengre? det jeg vil ha med er en passe stor skjerm, et greit kamera som fungerer de få gangene jeg kan ha bruk for det og så klart touch. Håper på mange gode innspill og på forhånd takk! Thurmann Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har Xperia Arc, ikke Arc S og er kjempefornøyd med den. Vet ikke hva prisforskjell er mellom Arc og Arc S, men d er ikke mye forskjell mellom disse to. Bare Arc S er "overclocked", og det kan man gjøre Arc også ved å roote og installere en annen kernel Men uansett du velger Arc eller Arc S, får du en stor nok skjerm (4,2), Kjempebra kamera og seff touch Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Om du er vant til menysystemet dems så er det nok en bra tlf, eneste store minus jeg kan komme på er skjermen er blass i forhold til feks samsung og lg sine.. Samt at "glasset"ikke er serlig solid.. Mistenker at det er plast. Ei venninne har en å den er full av små riper over hele :-( Edit-sjekka litt på nett det er vist et lag med plast ovenpå glasset noe jeg syntes virker som en merkelig løsning. Har en samsung s2 selv den har gorilla glass som er veldig motstandsdyktig mot riper.. har mistet den med glasset noen ganger på asfalt og betong og fikk kun noen små riper :-) Endret 30. oktober 2011 av cosm0 Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 I følge amobil.no har Xperia Arc ripesikre glass, og har i tillegg en pre-applied screen protector Henter fra amobil: Skjermen på Sony Ericsson Xperia Arc er en kapasitiv TFT LCD-skjerm. Det ripesikre glasset over skjermen går nesten helt ut til kantene på telefonen, noe som gir et eksklusivt preg. Lenke til kommentar
Thurmann Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Tusen takk for alle tips! Var i butikken idag å kjøpte Arc S men vet dere hvrdan det er med rooting? mister man da garantien? MVH Thurmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå