vesletun Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) har tenkt til å kjøpe meg en billig kraftig subwoofer til hjemmekino har en kjemmekino forsterker av type Onkyo tx-sr578 Høyttalerene består av Dynavoice S4,C4,F6 Hvilken subwoofer passer til anlegget har null peiling på subwoofere,så da må jeg ha hjelp. Endret 30. oktober 2011 av vesletun Lenke til kommentar
Runefalk Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) http://www.surround.no/ Endret 30. oktober 2011 av Runefalk Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) hei takker for svaret skal ta en tit på den siden mye bra så det ut som noen andre forslag på subwoofere Endret 30. oktober 2011 av vesletun Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) I det billige segmentet så ville jeg nok holdt meg til XTZ som surround.no har, eller SVS som Lsound.no har. Begge får topp karakterer i tester osv. Eventuelt så har PSB noe som er bra, men Alpha suben er nokså liten, men er rommet lite så sparker den greit i fra der også. Men personlig ville jeg etter rom størrelse valgt XTZ 10 eller 12 tommer. Husk å les nøye, de har noen uten innebygd forsterker også, så man kan lett bli lurt. "Alltid" kjøpt sub med innbygd forsterker, såkalt aktiv forsterker. Ellers så må du ha forsterker for dette ved siden av, noe ikke normale surround receivere slik som din har. Endret 6. november 2011 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå