wergz Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Hei! Er det noen som vet om en case for iPhone 4S som har hard plastikk rundt, med også gjennomsiktig gummi over selve skjermen (så jeg er helt sikker på å nesten ikke ødelegge den hvis den lander helt feil ) Såvidt jeg forstår trenger man ikke en helt spesiell case fordi det er en 4S, men det er nøyaktig samme design (ikke oppbygning). Dvs at jeg kan se etter iPhone 4-cases? Bare så det er sagt, så har jeg ikke kjøpt iPhone 4S, men bare for å vite litt om dette tidlig På forhånd takk - Marius Endret 31. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ang. den beskyttelsen du beskriver kan eg ikkje hjelpe deg med. Derimot er det noen typer iPhone 4-deksel som ikkje passer med iPhone 4S pga plasseringen av mute og volumknappene. Blandt annet hardcases med veldig nøyaktige hull til volum og muteknappene vil ikkje passe, eksmepel: De aller fleste silikondeksel vil gå OK. Og hardcases som har bare en åpning på siden, uten hull som er tilpasset akkuratt volum og muteknappen på 4 vil passe på 4S. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Ang. den beskyttelsen du beskriver kan eg ikkje hjelpe deg med. Derimot er det noen typer iPhone 4-deksel som ikkje passer med iPhone 4S pga plasseringen av mute og volumknappene. Blandt annet hardcases med veldig nøyaktige hull til volum og muteknappene vil ikkje passe, eksmepel: De aller fleste silikondeksel vil gå OK. Og hardcases som har bare en åpning på siden, uten hull som er tilpasset akkuratt volum og muteknappen på 4 vil passe på 4S. Ok, takk for svar! En vanlig case + silikon-beskyttelse kan være en idè! Lenke til kommentar
rabs Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Bestilte meg denne. Får iPhone 4S i posten fra apple.no snart, så skal bli herlig Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Bestilt hvor? Digga den;) Lenke til kommentar
wergz Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Bestilte meg denne. Får iPhone 4S i posten fra apple.no snart, så skal bli herlig Så med denne oppfinnelsen vil ikke tyven kun ta iPhonen - Han tar med seg telefonen, bankkortet, ID'en og kapitalkontoen! Lol neida. Den så kul ut Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Bestilte meg denne. Får iPhone 4S i posten fra apple.no snart, så skal bli herlig OMG, vil ha en slik en NÅÅÅÅH. Men det er bare et problem, jeg har ikke iPhone 4S. Jeg har Samsung Galaxy S II. Så får håpe noe lignende kommer ut til den da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå