Gå til innhold

[iPhone 4S] Finnes det et beskyttelsesdeksel med hard plast rundt og gjennomsiktig gummi over skjermen?

wergz

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet om en case for iPhone 4S som har hard plastikk rundt, med også gjennomsiktig gummi over selve skjermen (så jeg er helt sikker på å nesten ikke ødelegge den hvis den lander helt feil :p)

Såvidt jeg forstår trenger man ikke en helt spesiell case fordi det er en 4S, men det er nøyaktig samme design (ikke oppbygning). Dvs at jeg kan se etter iPhone 4-cases?

Bare så det er sagt, så har jeg ikke kjøpt iPhone 4S, men bare for å vite litt om dette tidlig :)

På forhånd takk

- Marius

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590

Ang. den beskyttelsen du beskriver kan eg ikkje hjelpe deg med.

Derimot er det noen typer iPhone 4-deksel som ikkje passer med iPhone 4S pga plasseringen av mute og volumknappene.

Blandt annet hardcases med veldig nøyaktige hull til volum og muteknappene vil ikkje passe, eksmepel: Puro-Cover-iPhone4-Line-Light-Blue-3.jpg

De aller fleste silikondeksel vil gå OK.

Og hardcases som har bare en åpning på siden, uten hull som er tilpasset akkuratt volum og muteknappen på 4 vil passe på 4S.

Lenke til kommentar

Ang. den beskyttelsen du beskriver kan eg ikkje hjelpe deg med.

Derimot er det noen typer iPhone 4-deksel som ikkje passer med iPhone 4S pga plasseringen av mute og volumknappene.

Blandt annet hardcases med veldig nøyaktige hull til volum og muteknappene vil ikkje passe, eksmepel: Puro-Cover-iPhone4-Line-Light-Blue-3.jpg

De aller fleste silikondeksel vil gå OK.

Og hardcases som har bare en åpning på siden, uten hull som er tilpasset akkuratt volum og muteknappen på 4 vil passe på 4S.

Ok, takk for svar! En vanlig case + silikon-beskyttelse kan være en idè! :)

Lenke til kommentar

Bestilte meg denne.

Får iPhone 4S i posten fra apple.no snart, så skal bli herlig :)

Så med denne oppfinnelsen vil ikke tyven kun ta iPhonen - Han tar med seg telefonen, bankkortet, ID'en og kapitalkontoen! :D

Lol neida. Den så kul ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...