guyChed Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Min yngste lillebror på 17 har fått seg dame på 20. En ting at broderen er forut for sin tid, voksen i hodet og har kroppen til en nittenåring - men er dere enig med meg at aldersspacet er litt... ja? Bør jeg avlede ham, slik at han tar seg en jevnaldrende i stedet? Er det i det hele tatt ok?!? Endret 30. oktober 2011 av guyChed 2 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ser ikke problemet. Mamma var 15 og pappa var 19 når de først fant hverandre. De er gifte og lykkelige den dag idag. 4 Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hadde bror din vært 6 år, da kunne du sett på det som et stort problem. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hva er det med disse trådene du starter for tiden guyChed ? Begynner å mistenke at du for det meste troller Når det er sagt, la broren din være i fred og styre sitt eget liv. Om han finner seg ei på 20 år, så vær glad på hans vegne. 3 års aldersforskjell er ingenting, og vist han er så voksen i hodet som du sier, så er det ikke noe rart at eldre jenter liker han. 1 Lenke til kommentar
guyChed Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Forstår ikke hvorfor du er så ute etter meg, Lumpi. Jeg spør om det som står i mitt hode, og setter pris på de her som faktisk svarer på det, også deg når du gjør det! Fint om du kan fortsette å være seriøs. Han er meget voksen i hodet, ja... men likevel er han 17 fysiske år. Så dere mener helt oppriktig at de tre årene ikke har betydning...?? Broderen er jo ikke myndig heller! 2 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Man trenger ikke være myndig for å ha kjæreste, så det går nok helt fint. 4 Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Sosial aksept; Del alderen på to, pluss på syv år. I din bror sitt tilfelle: 20/2+7= 17. Med andre ord innenfor det som er sosialt akseptert. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Sosial aksept; Del alderen på to, pluss på syv år. I din bror sitt tilfelle: 20/2+7= 17. Med andre ord innenfor det som er sosialt akseptert. Lenke til kommentar
guyChed Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Det regnestykket forstod jeg rather lite av, men ok! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Ser virkelig ikke problemet. Riktignok pleier det å være motsatt; at eldre gutter er sammen med yngre jenter, men det kan jo gå andre veien også Endret 30. oktober 2011 av TMB 1 Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ser virkelig ikke problemet. Riktignok pleier det å være motsatt; at eldre gutter er sammen med yngre jenter, men det kan jo gå andre veien også Nei, det går bare den veien. Damer på 52 kan godt være sammen med kaller på 90, omvendt fungerer ikke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ser virkelig ikke problemet. Riktignok pleier det å være motsatt; at eldre gutter er sammen med yngre jenter, men det kan jo gå andre veien også Nei, det går bare den veien. Damer på 52 kan godt være sammen med kaller på 90, omvendt fungerer ikke. Du høres da umoden ut Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er ikke så stor forskjell det? Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tror TS har lyst på dama til lillebror jeg, gitt.. 5 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kred til lillebror din Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 By the way har broderen pissa på en russebil også, i år, så jeg er alldeles ikke den eneste synderen her om dere mistenker det. Troll eller ei, jeg ville aldri ha funnet på å kalt en som tisser på biler for "voksen i hodet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå