vamkri2506 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hei jeg har en diskusjon med en fyr som mener at Liverpool er bedere en United for de de tilsammen har tatt flere poeng i den øverste divisjonen i England. Noen som har noen argumenter mot det?? Plis, trenger hjelp Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg heier på Liverpool selv, men uansett: Du kan jo prøve å vise han tabellen fra PL! Legg merke til at jeg banker MU i Fifa 12 dog. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Å leve på fortidens bragder er ikkje eit gyldig argument i mi bok. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Du kan jo bare vise han årets Premier League-tabell. Dog vil jeg si meg enig i at Liverpool har vært bedre gjennom historien. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Den beste måten å finne ut hvem som er best er å se på sist turnering begge lagene var med i. Det laget som nådde høyest er best. Nå vet ikke jeg vilken turnering dette er, eller hvem som er best, fotball er for kjedelig til å bry seg om Lenke til kommentar
mathias18 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg er enig med flere i at det er bare å se på tabellen. Jeg selv er United fan, men noen av de siste gangene de har møttes har Liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå