Arodem Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Vi har funnet frem ti mobilspill som fortjener oppmerksomhet. Les hele saken Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har vertfall forelsket meg i Great Little Wargame Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Digger denne artikkelserien Keep it up Lenke til kommentar
Heofs Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 dere kan jo legge ved QR codes (barcodes) Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kan på det varmeste anbefale Wind-Up Knight. Har testet dette siden i går kveld og har forelsket meg helt. Det er et glimrende spill med god og inuitiv mekanikk og baner som ikke er så lange at de blir kjedelige. Det kan til tider være frustrerende når man har rundet en bane, fått tak i kortet men mangler 1 mynt på å få full pott for så å måtte kjøre hele om igjen med et nytt forsøk på karakteren "S". Men må innrømme at jeg ikke har kjent et sånt "sug" mot et spill på veldig lenge. Skal teste Great Little Wargame etter å ha lest om det her, det ser morsomt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå