Mr. Ikke her mer Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 For dem med abonnement der antall samtaler osv ikke spiller noen rolle mtp tellerskritt og oppstartsavgifter ville det jo vært nydelig med en funksjon som faktisk svarer på samtalene, demper mikrofonen, og spiller av et lite opptak: "Dette nummeret er ikke lenger i bruk." 1 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) For dem med abonnement der antall samtaler osv ikke spiller noen rolle mtp tellerskritt og oppstartsavgifter ville det jo vært nydelig med en funksjon som faktisk svarer på samtalene, demper mikrofonen, og spiller av et lite opptak: "Dette nummeret er ikke lenger i bruk." Smart. Jeg husker en gang jeg ikke orka og dra til skolen. Etter som jeg ikke møtte opp ringte læreren til meg, Og jeg sa (dette er et telefonnummer som ikke er i bruk, Vennligst legg på etter pipetonen.) Tru ikke du det at læreren gikk på den. Han fikk høre om denne telefon samtalen resten av skoleåret. Endret 31. oktober 2011 av Leseren 1 Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Ta dere heller 2min å Lat som dere er interesert..for så å legge på;-) hadde jobb som tlf selger når jeg var18 finnes ikke noe mere irriterende enn det:-) Enig i det at det er mange meget uvitende mob journalister.. Endret 31. oktober 2011 av cosm0 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ta dere heller 2min å Lat som dere er interesert..for så å legge på;-) hadde jobb som tlf selger når jeg var18 finnes ikke noe mere irriterende enn det:-) Enig i det at det er mange meget uvitende mob journalister.. Det var da fryktelig mange telefonselgere på dette forumet da? 1 Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hmm, jeg vet ikke helt hva jeg tenkte på når jeg skrev mitt innlegg over. Hvorfor jeg skrev noe som helst om abonnement uten kostnader ved å svare på en telefon vet jeg sannelig ikke. Rot fra min side der gitt, men slutten av idéen var vel ok? Prate med en telefonselger er greit nok, men å prate med en telefonselger som ikke gir seg er ikke greit. Da ryker plutselig i overkant mye tid til en samtale, spesielt for enkelte som sliter med å bare legge direkte på når de først har tatt telefonen. Det har vært så mye dritt i bransjen innen telefonsalg nå at de få ærlige sjelene som vil starte med det desverre har et ufortjent rykte på seg at alt bare er lureri. Dessuten er det ingen tvil om at telefonsalg kun dreier seg om å selge noe til folk som dem ikke trenger, noe jeg selv synes er ganske dumt. Om folk trenger noe vet dem fint hvor dem kan henvende seg for å få tak i det. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kan telefonselgeren få snakke en stund med Siri mon tro? Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Hei, Hysj-appen ble oppdatert 27. oktober 2011, og i den forbindelse ble jeg tipset om den. Appen ble imidlertid lansert 16. september 2011. Dette er altså den "offisielle" Android-appen som har fått tillatelse fra Telefonterror.no til å bruke deres database. Telefonterror.no brukes av veldig mange nordmenn, og derfor vurderte jeg at denne appen hadde en større nyhetsverdi enn andre lignende apper. Jeg er klar over at det finnes andre tilsvarende apper, og at de har vært på markedet lenge. Grunnen til at jeg opplyser om at det finnes en offisiell app til iPhone også, er nettopp fordi det finnes en offisiell app til iPhone også. Dette kan være interessant for iPhone-brukerne som leser artikkelen. For øvrig bruker jeg både en Apple-telefon og en Android-telefon fast (tvilling-SIM)... Vi tar gjerne imot tips om nye (eller gode, gamle) apper - uansett plattform: -send oss en mail: [email protected] Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Blei ikke du veldig upopulær når du var telefonselger? Hva mener du? Nei etter som telefonselgere har en tildens til og bli upopulære. Så kan det være grunnen til at du slutta som telefonselger?. Åja, såklart mista jeg alle vennene mine da jeg begynte som telefonselger. De lynsja meg, kutta av meg armene og hang meg opp ned i et tre i en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg