Littleflowerbee Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Heisann, heisann. Maskinen skal brukes til både spill som Portal, BioShock og evt. andre, og Photoshop CS5 (har en veldig dårlig Toshiba bærbar akkurat nå, og den 'lagger' og 'fryser' noe utrolig mye, og blir glovarm bare jeg ser på den.). Når det er sagt, så er jeg helt blåst når det kommer til hva som er bra og ikke. Er egentlig ganske blåst generelt når det kommer til pc'er og merkene, innholdet/kjernen, osv, så jeg trenger hjelp med hva den evt. trenger for at den skal funke bra. Vil ha forholdsvis 'billig' maskin, siden jeg ikke har råd til en pc til 13000,-. Tenker rundt omkring 6-7000,-? Er åpen for både stasjonær og bærbar. Trenger heller ikke å være 'vakker' i det hele tatt, noe jeg vet mange synes er et must... Alt-i-en pakke hadde vært flott hvis stasjonær. Kort og godt: Vil bare ha en brukbar pc. :!: Lenke til kommentar
ragnarocc Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Først ut burde i lande på hva du vil ha av bærbar eller stasjoner. Her inne vil alle anbefale deg å gå for stasjonær uansett, da det gir deg mest trøkk for penge. Men når jeg tenker meg om, så er det ikke sikkert at stasjonær gir mest for pengene i det prissjiktet, når du skal ha skjerm i tillegg. Du burde uansett bestemme deg, for å gjøre det lettere for de som kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Arne2008 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 beklager at jeg poster her trengte ikke lage ny Jeg har tenkt å kjøpe PC gaming Kan dere bare se på om disse delene passer sammen Og om jeg kan få like bra PC får billigere penge Pcen koster 15353kr kjøper noe fra komplett og noe fra dustinhome pc2020.bmp Lenke til kommentar
Arne2008 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) her er link til min pc Min lenke Min lenke Prisen på allt ble ca 15353kr Endret 30. oktober 2011 av Arne2008 Lenke til kommentar
ragnarocc Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jo, Arne2008, du trenger å lage en ny, og ikke kuppe tråden til trådstarter. Les retningslinjene for forumet. Lenke til kommentar
Littleflowerbee Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Med litt ettertanke, så er det nok stasjonær som blir vinneren. Har byttet bærbar altfor mange ganger allerede. Lenke til kommentar
ragnarocc Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ok. Trenger du skjerm, tastatur, mus? Vil du bygge selv eller vil du ha ferdigmontert? Det er penger å spare, og kunnskap å tjene på å bygge selv Lenke til kommentar
Littleflowerbee Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Ferdigmontert. Har ikke peil på bygging av maskiner selv. Trenger vel skjerm, tastatur og høytalere. Mus og småtterier har jeg fra før av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå