co2 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Behold Jeg skulle til å koble til en sidewinder force feedback pro. Men... det fuckte seg. eneste porten for joystick som jeg har er en gameport til Creative Audigy 2 kortet mitt. Den er for gammel til å installeres og jeg har tidligere bare "installert" den i control panelet gjennom sidewinder(autodetect) valget. Men nå finner den ikke joysticken og denne meldingen står i device manager : This device cannot find enough free resources that it can use. (Code 12) If you want to use this device, you will need to disable one of the other devices on this system. ? HVORDAN FÅR JEG DENNE GAMEPORTEN DIL DEFAULT PORT FOR JOYSTICK !!??? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Jeg glemte å si at når den virket før så var det på en annen maskin :oops: Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg har samme joystick på samme gameport (Audigy) og det funker som en drøm om du innstallerer de siste driverene... (XP for min del...) ?? Jeg har forøvrig disablet HK'ets gameport i BIOS... (Har egentlig disablet alle onboard funksjoner som Audigy erstatter: Lyd, gameport etc...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå