Slayfare Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hei, jeg har en Acer Aspire 5920G med W7 på. Koblet den opp mot TV'n som vanli, etter ett par min. slutten den å funke, så ble TV skjermen grønn og den skrudde seg av (Datamaskina). Så når jeg prøver å starte den nå, kommer de opp bare grønne/røde prikker over bilde, den er treg og vil ikke lenger en til Velkommen. De gangene den kommer seg forbi Velkommen, så blir skjermen svart å ingenting skjer (Fortsatt små'e fargekorn) Hva kan feilen være? Hvordan skal jeg få fikset de? Får starta den i sikkerhetsmodus, men den er fortsatt kornete der å. På forhånd takk for tips/hjelpen:) (P.S. Fikk en Java update, godtok den, da den var ferdi fikk jeg "grønnskjerm", prøvde å tilbakestille data'n, men ingen forskjell) Lenke til kommentar
medlem-230551 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 prøv å boote pceen med en Linux(ubuntu) minnepenn og se om den greier å starte opp med linux har hatt samme problem og det virket perfekt for meg Lenke til kommentar
medlem-230551 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Funka det? for hvis du kommer deg inn med linux så kan du fikse det mens du er på linux Endret 5. november 2011 av medlem-230551 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå