dannyboy92 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hei! Juletiden nermer seg med stormskritt, og jeg fikk nettopp en massiv forsikringsregning for en liten skade får et halvt år siden. Vi hadde kontaktet forsikringsselskapet jevnlig i det halvåret, og de hørte ikke noe fra motpartens selskap. Derfor trodde jeg han droppa saken, siden bilen hans ikke fikk mere en en liten ripe på størrelse med ett hårstrå, og la ikke av penger til dagen regninga kom. Men nå er den kommet! Den var på 7500kr, og siden jeg er student som bor får meg selv, og det er jul som fører med seg mye utgifter, så lurer jeg på om dere tror det er mulig og få fryst låneavdragene i ett par måneder? Vil dette kunne være en gyldig grunn til å få fryst ett forbrukslån? Mvh Daniel Kvernevik Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hei! Juletiden nermer seg med stormskritt, og jeg fikk nettopp en massiv forsikringsregning for en liten skade får et halvt år siden. Vi hadde kontaktet forsikringsselskapet jevnlig i det halvåret, og de hørte ikke noe fra motpartens selskap. Derfor trodde jeg han droppa saken, siden bilen hans ikke fikk mere en en liten ripe på størrelse med ett hårstrå, og la ikke av penger til dagen regninga kom. Men nå er den kommet! Den var på 7500kr, og siden jeg er student som bor får meg selv, og det er jul som fører med seg mye utgifter, så lurer jeg på om dere tror det er mulig og få fryst låneavdragene i ett par måneder? Vil dette kunne være en gyldig grunn til å få fryst ett forbrukslån? Mvh Daniel Kvernevik En gyldig grunn kan jeg vel si det ikke er,men ved å ta en tlf til de du har lån hos,pleier ting å ordne seg...min erfaring Lenke til kommentar
epifant Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har du forbrukslån du vil fryse avdragene på, pluss et forsikringskrav som skal betales? Eller skal du betale forsikringskravet med et forbrukslån? Jeg ville forklart situasjonen til forsikringsselskapet og bedt om delbetaling av kravet istedetfor å be om avdragsfrihet på forbrukslån. 1 Lenke til kommentar
dannyboy92 Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Har du forbrukslån du vil fryse avdragene på, pluss et forsikringskrav som skal betales? Eller skal du betale forsikringskravet med et forbrukslån? Jeg ville forklart situasjonen til forsikringsselskapet og bedt om delbetaling av kravet istedetfor å be om avdragsfrihet på forbrukslån. Delbetaling var uaktuelt ifølge forsikrings selskapet. Vil fryse forbrukslånet mitt, slik at jeg klarer å betale forsikrings regningen min. Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Det er ikke umulig å få fryst forbrukslånet, men det er selvfølgelig noe som er opp til banken din. Et annet alternativ kan være å få noen andre til å ta over lånet gjennom f.eks en refinansiering. Kanskje slipper du i samme slengen unna med en bedre rente.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå