MattisKnudsen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Gråspurven på brygga Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Et svært godt bilde! Befriende å se et litt annerledes fugleportrett, og her kom du virkelig tett på dyret! Jeg har lite å sette fingeren på, men jeg ville vurdert å øke kontrasten på fuglen en tone eller to. Bakgrunnen har omtrent samme farge som fuglen, noe som jeg mener gjør at de går hånd i hånd. Jeg ville vurdert å økt kontrasten på magepartiet til fuglen for å distansere den mer fra bakgrunnen. Ellers er det godt komponert. At det er et mellomrom mellom "halen" på fuglen og bildekanten skaper mer frihet og luft som er positivt i mine øyne. Ikke mye å utsette her. Karakter 4 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Flott 'snagfugl' - skarpt og godt bilde! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Skulle være 'sangfugl' Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Fint fugleportrett dette. Grei komp og bra du har tatt med hele skyggen.God fargeballanse. Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er jo veldig uenig med de andre, dette blir flatt, kjedelig og uskarpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg