Gå til innhold

Oppgradere pcen for å kunne kjøre BF3

Anbefalte innlegg

Vel, det virker ikke som om det er noe problem i hvert fall.

Her er screenshot av setinngs-vinduet (Måtte ha det umaksimert ellers ble det bare svart):

7WhED.jpg

Grunnen til at jeg er litt skeptisk med tanke på online, er at det sikkert er større områder som helst ikke bør mått disk-caches der, enn i single-player - den tar seg jo loadepauser med jevne mellomrom der. Men det flyter langt bedre på PC-en min enn Witcher 1, så jeg er uansett imponert. Vurderer å kjøpe det bare for å belønne jobben de har gjort, selv om jeg suger i online-fps-er. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merk at minnebrikkene du har lagt til har noen unødvendig store kjøleribber som blokkerer endel tredjepartskjølere. Så lenge du bruker stock-CPU-kjøler går det greit, men har du planer om å evt. bytte kjøler bør du se etter brikker uten slike kjøleribber. Kjøleribber på minnebrikker er i utgangspunktet temmelig meningsløst.

Lenke til kommentar

Du får KINGSTON DDR3 HYPERX 8GB 1600MHZ CL9 til 387,75 kr. som skal være identidke hva gjelder ytelse, så vidt jeg kan skjønne, Ikke MYE penger å spare riktignok, men hvis du først skal ha noen som tar mindre plass kan de vel vr verdt en vurdering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...