MikkelRev Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Er dette ekte eller skuespill? Det er overhodet ikke urealistisk, men etter å ha sett første episode, virker det noe tilgjort. Kim (20) bor hjemme, vil bli stand-up-komiker og er fremdeles jomfru. Han trenger åpenbart hjelp. Se første episode her: http://www.kjendis.no/jomfru/?id=1243746569001 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Du ser ikke skuespillet? 7 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Du ser ikke skuespillet? Jeg skrev jo over at det virker tilgjort, men de påstår at det er realityshow. Lenke til kommentar
Populært innlegg Blåbær Skrevet 30. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. oktober 2011 Det sa de om Frogner også. 11 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Rimelig middelmådig serie må jeg si etter å ha sett første episode. Det er selvfølgelig ikke ekte, og ikke så mye mer å si om det. Selv i artikkelen dagbladet lagde selv om serien, så nevnte de at de hadde vært nøye i castingen og sett etter en kar som virket stusselig nok til å ta hovedrollen. Enig i det karen sa over om Frogner, haha! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg tror avisene er i konkurranse om hvem som kan lage de mest idiotiske webseriene. Folk må ha lite å gjøre når de velger å stille opp på sånt. 3 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg tror avisene er i konkurranse om hvem som kan lage de mest idiotiske webseriene. Folk må ha lite å gjøre når de velger å stille opp på sånt. kanskje noen burde lage en realityserie om denne konkuransen? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Forøvrig kjenner jeg mange i samme alder som er jomfru både av religiøse grunner, og at de er så stusselige Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hva er egentlig greia med at avisene driver med TV-produksjon på amatørnivå nå plutselig? :S Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) 9:20 på episode 1, forklarer han at bilen er hans. Bilen er faktisk registrert på: CV57781 Heidi Hafskjær Adresse Blomstervegen 35 B , 2005 RÆLINGEN Bloggen hans bærer preg av hastverk. Her er det bare kastet inn noen få bilder og lagt noen til enkle tekster. Bloggen har blitt oppdatert kun to ganger. Endret 5. november 2011 av Scorpion88 4 Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Det er vel hans mor... Iallefall samme etternavn. Endret 5. november 2011 av Dipol Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Hvorfor klager dere sånn? Jeg synes serien er morsom, og langt bedre enn andre webserier jeg har sett tidligere. Har ingen grunn til å tro at den heller ikke er genuin, altså at "jomfruen" ikke er en skuespiller, men en faktisk person. Endret 5. november 2011 av ChrisReeve 2 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg liker ikke å bli servert falske opplysninger som ekte. Den dama som hadde klint brunkremen ujevnt over ansiktet var litt morsom da. :!: Lenke til kommentar
Populært innlegg MikkelRev Skrevet 5. november 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 5. november 2011 Har ingen grunn til å tro at den heller ikke er genuin, altså at "jomfruen" ikke er en skuespiller, men en faktisk person. Jeg har ikke noe imot serien slik de posterne over har. Synes det er enkel underholdning. Men jeg synes serien virker noe tilgjort og mange av dialogene virker direkte kunstige, f.eks. når han snakker med sin mor. Det at han "trenger åpenbart hjelp" fordi han er 20 år gammel og jomfru, blir bare for dumt. Det er ikke unormalt overhode å være 20 år gammel gutt og jomfru. Det er heller ikke noe gale med å være det. Kim virker egentlig ikke særlig håpløs. Da tenker jeg ikke kun på hans sjanse på å fikse ligg, men også personlighet, selvtillit, sosial kompetanse o.l. Det er veldig mange gutter som hadde trengt hjelp lenge før han. Jeg synes det skinner litt gjennom at de prøver å få han til å virke mer nerd/håpløs enn hva han egentlig er. 14 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har ingen grunn til å tro at den heller ikke er genuin, altså at "jomfruen" ikke er en skuespiller, men en faktisk person. Jeg har ikke noe imot serien slik de posterne over har. Synes det er enkel underholdning. Men jeg synes serien virker noe tilgjort og mange av dialogene virker direkte kunstige, f.eks. når han snakker med sin mor. Det at han "trenger åpenbart hjelp" fordi han er 20 år gammel og jomfru, blir bare for dumt. Det er ikke unormalt overhode å være 20 år gammel gutt og jomfru. Det er heller ikke noe gale med å være det. Kim virker egentlig ikke særlig håpløs. Da tenker jeg ikke kun på hans sjanse på å fikse ligg, men også personlighet, selvtillit, sosial kompetanse o.l. Det er veldig mange gutter som hadde trengt hjelp lenge før han. Jeg synes det skinner litt gjennom at de prøver å få han til å virke mer nerd/håpløs enn hva han egentlig er. Så bra sagt som det kan få blitt men serien er fortsatt underholdende, men man må innse at man se på en "tv-serie" på likhet med familietrøbbel og lignende Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Om han er jomfru eller ikke har jeg aldri spurt han om men han er distre og lik seg selv i real life forøvrig Kim som blir vekt her, ble vel lagd til en p3 konkuranse der han vant en tur til New york 4 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 HAHA, fy faen jeg fikk meg en god latter av den siste videoen! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Morgenbrød! :!: Jeg hadde blitt liggende, instinktivt... 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det første som slo meg da jeg så denne "serien" var at det måtte være tilgjort og iscenesatt. Dialogen virker påtvunget og useriøs, dessuten virker hovedpersonen alt for stusselig. Det være seg væremåte, utseende, osv. Det finnes selvfølgelig noen som er slik og som har enkelte av hans "egenskaper", men det er sjeldent at noen har alle. Han blir rett og slett for "over the top". Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Når skal folk lære? Det finnes INGEN ekte realityserier hverken på TV eller på webserier på aviser. ALLE er skriptet og iscenesatt. Det nærmeste man kommer er vel at noen av dem kansje har litt mer improvisasjon enn andre. Og de værste av alle er vel discovery seriene og nettavis seriene. Serier som robinson og big brother er vel antakelig en del bedre, men ikke tru at det ikke er en del iscenesetting og skripting der også. Det blir som å tru at wrestling er ekte, men på den annen side så er det jo mange som trur det også da.... Og til alle dere som trudde noe annet: ALLE discovery seriene som presenteres som realityserier som American Chopper, Son Of A Gun, Man vs Wild, osv. og ikke minst "THE COLONY" er alle bare skuespill og teater. Endret 7. november 2011 av flesvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå