tiboine Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hva med å lage en poll om hvor mange som har blitt infisert av MSBlast ? Jeg har ikke blitt infisert:) Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Det har heller ikke jeg, men lurer fælt på hvordan folk blir infiserte.. Det er tross alt ikke en exploit som var ukjent! Fix har vært tilgjengelig i over en uke.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Det har heller ikke jeg, men lurer fælt på hvordan folk blir infiserte..Det er tross alt ikke en exploit som var ukjent! Fix har vært tilgjengelig i over en uke.. jeg vet hvem, n00bs f.eks Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 jeg har ikke fått det.. men kjenner noen som har fått det.. *peke å le* men jeg er plaga av en feil i wondows som er nesten like plagsom tror jeg.. svchost.exe kan brenne Lenke til kommentar
lodott Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 jeg har ikke fått det.. men kjenner noen som har fått det.. *peke å le* men jeg er plaga av en feil i wondows som er nesten like plagsom tror jeg.. svchost.exe kan brenne Hehe...skulle det være en spøk? MsBlast føkker jo svchost.exe greit nok.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 ok da så har jeg hatt det og Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Det værste er dog at forumet blir fylt med folk som har problemer.. er det så jævla vanskelig å finne informasjon selv? Denne saken har vel vært dekt av alle nettaviser o.l.? Hvis dere ser flere som lurer -> http://www.cert.org/advisories/CA-2003-20.html Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 ikke infisert jeg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå