Gå til innhold

Hvordan fjerne curl alternativer på nettsiden min ?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lastet ned et script fra nettet.

Og jeg lurer på hvordan man fjerner curl alternativene som sjekker domain navnet mitt, om det stemmer med lisenen til scriptet. Det eneste som kommer opp på nettsiden min er: ERROR WITH LICENCE

Endret av Net
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Og jeg lurer på hvordan man fjerner curl alternativene som sjekker domain navnet mitt, om det stemmer med lisenen til scriptet. Det eneste som kommer opp på nettsiden min er: ERROR WITH LICENCE

Så kort forklart vil du at vi skal hjelpe deg bruke kode du ikke har lisens for å kjøre? Jeg regner med at du vet at det bryter rettighetene til den personen/firmaet som har laget scriptet du vil kjøre og faktisk vil bryte norsk lov?

Lenke til kommentar

Hei!

Så kort forklart vil du at vi skal hjelpe deg bruke kode du ikke har lisens for å kjøre? Jeg regner med at du vet at det bryter rettighetene til den personen/firmaet som har laget scriptet du vil kjøre og faktisk vil bryte norsk lov?

Ja men jeg har kjøpt det, men det virker ikke. Og han jeg har kjøpt den av, vil ikke hjelpe meg. Så han har tatt pengene og gitt meg et script som ikke funker. Og nå må jeg fikse det selv. Så kan du vær så snill og hjelpe meg ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...