Net Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Hei! Jeg har lastet ned et script fra nettet. Og jeg lurer på hvordan man fjerner curl alternativene som sjekker domain navnet mitt, om det stemmer med lisenen til scriptet. Det eneste som kommer opp på nettsiden min er: ERROR WITH LICENCE Endret 29. oktober 2011 av Net Lenke til kommentar
xaco Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hei! Jeg har lastet ned et script fra nettet. Og jeg lurer på hvordan man fjerner curl alternativene som sjekker domain navnet mitt, om det stemmer med lisenen til scriptet. Det eneste som kommer opp på nettsiden min er: ERROR WITH LICENCE Så kort forklart vil du at vi skal hjelpe deg bruke kode du ikke har lisens for å kjøre? Jeg regner med at du vet at det bryter rettighetene til den personen/firmaet som har laget scriptet du vil kjøre og faktisk vil bryte norsk lov? Lenke til kommentar
Net Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Hei! Jeg har lastet ned et script fra nettet. Og jeg lurer på hvordan man fjerner curl alternativene som sjekker domain navnet mitt, om det stemmer med lisenen til scriptet. Det eneste som kommer opp på nettsiden min er: ERROR WITH LICENCE Så kort forklart vil du at vi skal hjelpe deg bruke kode du ikke har lisens for å kjøre? Jeg regner med at du vet at det bryter rettighetene til den personen/firmaet som har laget scriptet du vil kjøre og faktisk vil bryte norsk lov? Ja men jeg har kjøpt det, men det virker ikke. Og han jeg har kjøpt den av, vil ikke hjelpe meg. Så han har tatt pengene og gitt meg et script som ikke funker. Og nå må jeg fikse det selv. Så kan du vær så snill og hjelpe meg ? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Er det ikke enklere at du forklarer hva "scriptet" skal gjøre, og så kan du få hjelp til å lage et slikt script? Lenke til kommentar
Net Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Er det ikke enklere at du forklarer hva "scriptet" skal gjøre, og så kan du få hjelp til å lage et slikt script? Det er et helt nettside script. Ikke ett lite script. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå