karoald Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Nyksund4 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Her er da begge sider med-fotografert om natta -handholdt Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Flott av dette idylliske stedet. Veldig god dybdevirkning. Duse fine farger utenom den rød bøya nede til høyre. Den tar en del oppmerksomhet. Kanskje fjernes. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Et interessant miljøbilde med god komp.og fine speilinger. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Må si etter forrige bilde,så lurte jeg på hva som befant seg på høyre side...nå ser jeg det,men føler vel att det forrige ble noe bedre på komp jeg da. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Liker det jeg ser jeg, og hadde vel ikke gjort noe annerledes.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg