glenmb94 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 hei! jeg har nå begynt å spille battlefield 3 som mange andre. Men jeg har et problem. Jeg mister stadig connection fra servere, og internett detter ut. etter 2 minutter kommer nettet tilbake, og fungerer slik en halvtime/time. Routeren jeg har er DENNE . Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Foreløpig er serverene ustabile, og DICE har skrevet (oppe i høyre hjørne på start-menyen) at de skal fikse det. Jeg blir selv kastet ut nå og da, og bare det å finne en kamp kan ta en evighet. Så du må nesten vente å se om dette blir fikset. Funker forresten alt fint på andre spill? Eller har du like problemer der? Lenke til kommentar
glenmb94 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Foreløpig er serverene ustabile, og DICE har skrevet (oppe i høyre hjørne på start-menyen) at de skal fikse det. Jeg blir selv kastet ut nå og da, og bare det å finne en kamp kan ta en evighet. Så du må nesten vente å se om dette blir fikset. Funker forresten alt fint på andre spill? Eller har du like problemer der? nei, bare på Bf3. men jeg synes det er rart fordi de andre jeg spiller med, som sitter 70 mil unna meg ikke har problemer med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå