Materia Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hei! Hvorfor er det slik at når det er kaldt, så skal snørra renne som bare det, og når det er varmt, så stivner den helt.. Det er jo det totalt motsatte av alle mulige andre greier! Er det noen logisk forklaring på dette? Noen bra svar? Vær så snill, jeg har tenkt så mye på dette og lurer noe helt sykt... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Det kommer vell an på luftfuktigheten, det er jo vinteren det er tørrest. Men det gir heller ikke noen mening om hvorfor det renner. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) At snørra renner når det er kaldt, men blir tykk når det er varmt har neppe noe med snørras egenskaper å gjøre. Det er nok heller kroppen som skiller ut ulike sammensetninger. Endret 29. oktober 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Materia Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Enda en ting i dette store mysteriet! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Vil tro det har noe med kondens å gjøre, men vet ikke helt Lenke til kommentar
Materia Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Bare tenk litt lenger over det, så kommer du også til å sitte der med det samme spørsmålet som jeg.. Det gir ikke mening Lenke til kommentar
Materia Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Mindfuck..... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg er ikke lege, men Google fant en side med noen svar. http://askville.amazon.com/nose-run-cold/AnswerViewer.do?requestId=190317 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 jeg opplever på en måte de motsatte. hvis jeg er forkjølet så virker det som om nesen er mer åpen når kroppen er skikkelig varm men ikke i feber Lenke til kommentar
Materia Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Haha, merkelige greier Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Lett? Når det er varmt, fordamper vannet i snørra, og snørra stivner. Når det er kaldt, fordamper ikke vannet og snørra ... renner. Lenke til kommentar
Materia Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Smarting du. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Lett? Når det er varmt, fordamper vannet i snørra, og snørra stivner. Når det er kaldt, fordamper ikke vannet og snørra ... renner. Genialt, genialt, genialt! Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 men når det blir kaldt nok så stivner skiten da :L 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå