kian95 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Når jeg prøver å gå inn på hotmail.com for å sjekke eposten får jeg dette her opp: i40.tinypic.com/fvlgyr.png og når jeg logger på msn messenger får jeg opp error 80048820. Jeg har prøvd å reinstallere msn, slettet cookies, tømt DNS resolveren, sletta logg, tatt ut strømkabelen fra modemet, restartet PC'n mm.. Noen tips om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Det første du må gjøre er å sjekke fra en annen pc, men det har du kanskje gjort? Lenke til kommentar
kian95 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Det første du må gjøre er å sjekke fra en annen pc, men det har du kanskje gjort? Bor alene så har bare 1 pc i huset, men uansett; kan ikke bruke på min egen pc og det er jo veldig leit. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Bor alene så har bare 1 pc i huset, men uansett; kan ikke bruke på min egen pc og det er jo veldig leit. Du er sikker på at feilen er knyttet opp til din pc? Når oppdaterte du windowsen din sist? Lenke til kommentar
kian95 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Bor alene så har bare 1 pc i huset, men uansett; kan ikke bruke på min egen pc og det er jo veldig leit. Du er sikker på at feilen er knyttet opp til din pc? Når oppdaterte du windowsen din sist? det var en oppdatering som jeg tok for ca 30 minutter siden uten noe nytte. har også prøvd å deaktivere antivirus/brannmur!! Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har du søkt på error code 80048820 for å få mer info om feilmeldingen? Lenke til kommentar
kian95 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Har du søkt på error code 80048820 for å få mer info om feilmeldingen? Jepp, prøvde alt mulig som jeg fant ut av det men fortsatt ingen forandring. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Du har vel ikke fått virus i maskina? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 er dato/tid osv riktig innstilt på dataen, hadde det probl før Lenke til kommentar
kian95 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 er dato/tid osv riktig innstilt på dataen, hadde det probl før Jepp, alt er korrekt. Lenke til kommentar
kian95 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Du har vel ikke fått virus i maskina? Kjørte scan, ingenting funnet :c Lenke til kommentar
kian95 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Setter veldig stor pris på et svar som hjelper ettersom jeg har et skoleprosjekt og må holde kontakt med vennene mine. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Setter veldig stor pris på et svar som hjelper ettersom jeg har et skoleprosjekt og må holde kontakt med vennene mine. Men har du prøvd å logge deg på msn fra web? Eller den der mybuddy? Lenke til kommentar
kian95 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Yeah, det funker ganske glatt. Lenke til kommentar
kian95 Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 altså ebuddy* funker fint, men kommer ikke i det hele tatt inn på hotmail.com Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 altså ebuddy* funker fint, men kommer ikke i det hele tatt inn på hotmail.com Men har ikke Hotmail/Microsoft en kundesupport? Hørt med dem? Lenke til kommentar
STREN Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 hei jeg ville prøvd en annen nettleser som f.eks Firefox, opera eller chrome. Og jeg ville prøvd å avinnstallere den nettleseren du bruker nå og installlere denne på nytt. Hold den langt unna internet explorer. //--STREN--// Lenke til kommentar
kian95 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 hei jeg ville prøvd en annen nettleser som f.eks Firefox, opera eller chrome. Og jeg ville prøvd å avinnstallere den nettleseren du bruker nå og installlere denne på nytt. Hold den langt unna internet explorer. //--STREN--// Det har jeg dessverre prøvd uten å få noe mytte av. Samme problemet med alle nettlesere som jeg har på PC'n altså ebuddy* funker fint, men kommer ikke i det hele tatt inn på hotmail.com Men har ikke Hotmail/Microsoft en kundesupport? Hørt med dem? Problemet ligger hovedsakelig hos meg, siden dette problemet går utover flere nettsider bl.a thepiratebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå