Boil In Bag Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Heisann Som tittelen sier så er jeg ute etter den ultimate 22 - 24" Gaming/Filmtitting skjermen til under to høvdinger. Siden det er en gaming/filmtitting skjerm så vil jeg ha minst mulig ghosting, og gode farger. I mitt kjennskap så er Dell U2312HM den ene og alene ultimate skjermen, men det virker litt rart at det ikke nevnes noen andre enn den. Er den virkelig så bra? Hva gjør den så bra? Er det noen som kan måle seg i denne prisklassen? Jeg så hurtig gjennom tilbudene på komplett, mpx, dustinhome og netshop, og fant noen skjermer. Asus VH242T Acer HS244H(ser veldig interresant ut. 120hz, 3d osv. Men så ett sted at den var ganske dårlig. Kan noen avkrefte/bekrefte dette?) PHILIPS 234CL2SB PHILIPS 273E3LHSB(Dette er en 27", vet ikke om dette kan bli for mye når det gjelder en gaming skjerm. Uansett, noen som har noe å si om denne?) BenQ GL2450HM Eizo EV2313WH-BK Kommenter til de skjermene du har kjennskap til, gjerne svar på spørsmålene bak de eventuelle også Skrik ut hvis du vet om en skjerm som har det som kreves til å bli nominert til den ultimate gaming/filmittings skjermen! Mvh Endret 29. oktober 2011 av Boil In Bag Lenke til kommentar
BroXenBein Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Eg lurar òg på dette! DELL U2312HM vil nok ikkje passe for meg - eg spelar mykje FPS, og med ei responstid på 8 ms (grått til grått) og berre 60 Hz biletestraum er Dell-en for treig. Då tek eg heller ein skjerm med TN-panel, 120 Hz og responstid på 2 ms! Acer HS244HQ ser ut som bra valuta. Lenke til kommentar
MrUnbound Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Ville anbefalt : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=651810#extra Endret 13. oktober 2014 av MrUnbound Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå