AnonymDiskusjon Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Som alle vet så er det litt av en flomkatastrofe i Thailand akkurat nå, noe som egentlig ikke påvirker meg bortsett fra at min ex-kjæreste er fra en av rammede områdene. Jeg har ikke hatt kontakt med henne på 1år, vi slo opp lenge før det igjen, men hun har hele tiden prøvd å kontakte meg og sagt hun elsker meg. Noe som har skapt konflikter med min nåværende kjæreste. Så sent som 1 uke siden at min nåværende kjæreste spurte om min ex hadde tatt kontakt IGJEN noe hun ikke har gjort, så hun lider fortsatt enda av at hun har drevet på å ta kontakt. Det tok meg ekstremt lang tid å komme over min ex, og jeg vet om hun hadde ringt nå ville det satt følelser jeg ikke vil kjenne igjen i sving. Jeg bryr meg fortsatt om henne og jeg vil vite om hun er OK! eller ikke. Men samtidig tenker jeg hvis jeg kontakter henne, da vil følelsene for meg igjen "kanskje" blåses opp igjen. Er det feil av meg å sende en SMS om hun er OK eller ikke ? Jeg føler innerst inne i meg at det er totalt feil av meg å ikke spør i en sånn situasjon som dette, men samtidig så kan jeg skape nye konflikter med at hun tror jeg er interessert i henne igjen. Hva ville dere gjort ? Postet av anonym: 697e34d9acd46691492f4cc7af5ddba9 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Dersom jeg var i din posisjon hadde jeg nok tatt kontakt med henne for å være sikker på at alt er i orden. Det er etter min mening det riktige å gjøre. 4 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Du bestemmer selv, men for å gå litt OT så virker det som om du ikke har kommet helt over eksen din enda? Er du sikker på at hun du er med nå ikke er en ''rebound'' kjæreste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå