Tabris Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Min bindingstid på mitt abonnement går ut nå i november, så jeg titter på nye mobiler og nye abonnementer som kan være aktuelle. Noe av det beste tilbudet jeg har fått med meg er Samsung Galazy S II for 1 kr gjennom Sibas nettbutikk. Det er med Tele2s Champion MEGA abonnement. Dette er 239 kroner i måneden, og inkluderer 100 MB databruk. Jeg ønsker å oppgradere denne til Champion GIGA (Champion Large), som koster 349 kroner i måneden og inkluderer 1 GB databruk. Jeg skal ringe til uka og forhøre meg om dette, men er det noen her som vet om dette lar seg gjøre? Dvs, kan jeg fortsatt få denne telefonen for 1 krone, hvis jeg tegner et GIGA abonnement i stedet for MEGA? Lenke til kommentar
French_Fried Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tror nok desverre ikke du får samme tilbud med GIGA da 1 krones tilbud som oftest er et tilbud fra leverandørens side og tele2 skiller en del i pris på disse abonomentene. Men jeg vet ingenting så bare å sjekke Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er mulig du får oppgradert. Men mobilen er jo så billig til den prisen, at det er like greit å kjøpe den (velge nytt nummer), og så bare bruke et annet sim-kort med et abonnement som passer ditt forbruk. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Takk for svar, begge to. Tea88: Men da må du jo betale på to abonnement, det blir vel litt dyrt i lengden. Gjennom Kelkoo fant jeg faktisk telefonen til 1 krone på akkurat det abonnement jeg ønsker meg, så jeg skal prøve å bestille gjennom det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå