Flyvis Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Etter trass kommer smil. Kanskje.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Dette er veldig bra, flott blikk og mye føleser i bilde, litt usikker på kuttet på høyre side. Tror kanske det skulle vært litt mer luft der. Lenke til kommentar
Flyvis Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Dette er veldig bra, flott blikk og mye føleser i bilde, litt usikker på kuttet på høyre side. Tror kanske det skulle vært litt mer luft der. Takk for kommentar. Jeg er enig i at det kunne vært mer luft på høyre side, men siden jeg hadde makroen på pga insektsfotografering, kom hun for nært. Ville ikke ødelegge øyeblikket med å stille meg opp lengre unna Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ett nydelig bilde av en situasjon som fortelles godt. Meget bra Lenke til kommentar
Flyvis Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Ett nydelig bilde av en situasjon som fortelles godt. Meget bra Tusen takk :)1 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ideelt sett skulle vel hele ansiktet vært med kanskje men allikevel så er det noe veldig tiltalende med komposisjonen slik den er, Lenke til kommentar
40D Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Kjempefint! Jeg liker bildet godt slik det er. Små jenters perspektiv på livet sees best i macro. Lenke til kommentar
40D Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Må legge til at, når de blir eldre er det best å ha tele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg