AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Vet ikke om jeg kan si det var en ex en gang jeg. Men hadde en flørt med det som var og er mitt eneste forhold med ei jente i mitt patetiske liv. Alt så ut til å være en fantastisk start på et forhold og en ny erfaring for meg. Men da jeg ordla meg litt feil i en msn - samtale gikk det galt. Hun ble plutselig borte for meg og jeg fikk ikke kontakt med henne før etter 1 uke. Hun gjorde det slutt gjennom msn faktisk.... Dette gjorde det enda værre for min selvtillit så har fortsatt ikke helt kommet over dette. "Forholdet" varte i 3 måneder. Postet av anonym: 4e28a0b88080181341307af090ce5caf Postet av anonym: 4e28a0b88080181341307af090ce5caf Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg og dama hadde et utrooooolig lykkelig forhold i mange år, det er det som er viktig.. Det at vi ikke er sammen nå, later vi som at ikke betyr noe…. Hvorfor vi ikke er sammen lenger nå? Fordi madammen følte at vi ikke var som et par lenger, men mer som et utrolig tett vennepar (Tror dessverre at hverdagen kom for fort på henne ). Og jeg hater over alt på jord at ting ble som det ble, jeg takler det rett og slett ikke. Det er snart ett år siden og jeg føler ikke at ting har blitt bedre, jeg ble utrolig såret (er nok en følsom person sånn sett)... Ting var jo som alltid, og plutselig så får jeg en samtale jeg aldri hadde forventet! Og dermed var det slutt, livet mitt var slutt. Skriver dette fordi jeg føler det er på tide å skrive ut litt om mine følelser, jeg kan ikke snakke om det til noen (ingen som vet hvor langt nede jeg er). Det er rett og slett gått ifra et utrolig liv sammen med kjæresten min, til et helvettes til men tanker og drømmer og ensomhet alene i tankene mine… Takk for meg, mer vil jeg ikke skrive… Btw. 20år gammel og sliter veldig med knust hjerte, jeg er ikke den samme lenger. Jeg sitter inne nå, er ikke ute.... Hater mitt nye liv! Postet av anonym: 26b6f71ab1b6a56845286158cfaa20e4 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Til deg over: kanskje du burde lufte tankene og hjertet i Deppetråden i Helse-forumet. Hjelper alltid å få ting skrevet ut. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 1-2-3 årene var gode, 4-5 året var ikke fult så bra. Hun var imot for at jeg skulle ta utdanningen min, det ble krangel, uenighet, vi sto på to forskjellige grunnlag, hun ville ha barn, jeg vil vente til jeg blir ferdig utdannet. Så tok det slutt. Lenke til kommentar
JoeTheLion Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg og dama hadde et utrooooolig lykkelig forhold i mange år, det er det som er viktig.. Det at vi ikke er sammen nå, later vi som at ikke betyr noe…. Hvorfor vi ikke er sammen lenger nå? Fordi madammen følte at vi ikke var som et par lenger, men mer som et utrolig tett vennepar (Tror dessverre at hverdagen kom for fort på henne ). Og jeg hater over alt på jord at ting ble som det ble, jeg takler det rett og slett ikke. Det er snart ett år siden og jeg føler ikke at ting har blitt bedre, jeg ble utrolig såret (er nok en følsom person sånn sett)... Ting var jo som alltid, og plutselig så får jeg en samtale jeg aldri hadde forventet! Og dermed var det slutt, livet mitt var slutt. Skriver dette fordi jeg føler det er på tide å skrive ut litt om mine følelser, jeg kan ikke snakke om det til noen (ingen som vet hvor langt nede jeg er). Det er rett og slett gått ifra et utrolig liv sammen med kjæresten min, til et helvettes til men tanker og drømmer og ensomhet alene i tankene mine… Takk for meg, mer vil jeg ikke skrive… Btw. 20år gammel og sliter veldig med knust hjerte, jeg er ikke den samme lenger. Jeg sitter inne nå, er ikke ute.... Hater mitt nye liv! Postet av anonym: 26b6f71ab1b6a56845286158cfaa20e4 Heh.. du høres akkurat ut som meg når jeg var 20 for da skjedde det samme med meg, vi hadde et ekstremt fint forhold i over 2 år og plutselig ville hun at det skulle bli slutt og jeg skjønnte ingenting. Jeg var ekstremt innelukket og deprimert i ca 2 år... men livet går no videre da og en legger ting bak seg etterhvert... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fordi hu var en utro, manipulerende hore. Postet av anonym: f8d4890856cc8fb7be00ed80ce959af1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Forhold nr1 Avstands-forhold type 1time med buss hver vei (før jeg hadde lappen). Vi var bare hos henne, noe som gjordet at jeg mistet alt av kontakt med venner osv, hun hadde komplekser fordi jeg var 3 år yngre.... Forhold nr2 Hun mente jeg var for kåt! Forhold nr3 Hun har forbi mot nærkontakt, vokste bare ifra hverandre, har forsatt fantastisk sex sammen Postet av anonym: 3ca55239604015d4374a782a777d3f37 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå