Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor ble det slutt mellom deg og eksen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble slutt etter 7 måneder, vi småkrangla også slo ho opp fordi ho mente jeg ikke elska ho. Nå i etter tid så har det vet veldig bra og ser ikke på det som ett stort tap. Er bare 15 år så har nok mange flere muligheter.

Bare ikke ofre skolearbeid for et tilfeldig tøs. Karrieren kommer først. Det er nok av tøs å ta av når den tid kommer.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ble slutt etter 7 måneder, vi småkrangla også slo ho opp fordi ho mente jeg ikke elska ho. Nå i etter tid så har det vet veldig bra og ser ikke på det som ett stort tap. Er bare 15 år så har nok mange flere muligheter.

Bare ikke ofre skolearbeid for et tilfeldig tøs. Karrieren kommer først. Det er nok av tøs å ta av når den tid kommer.

Jeg gikk opp fra 4,5 i snitt til 4,7 etter at ho slo opp, så skolen går mye bedre :)

Lenke til kommentar

År etter det igjen inser man at man ikke var mann nok til å holde på tispa, da det samme skjedde i forhold nr.2, 3 osv...

Bedre det vel enn å pule samme tispa til du blir 70 og får hjerteinfarkt. Face it, foreldra våre vaks opp i ein kultur der forhold skulle vara evig. I vår generasjon er derimot fitte, kuk og forelskelse forbruksvare, som med alt anna.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hun ville herse og dominere meg, men jeg satte meg på bakbena. Førte til mange krangler som ikke ble løst. Hun spilte altfor mye spill til at man kunne løse noe som helst.

Hun slo opp på sms i en alder av 21.

Jeg er evig glad for at det ble slutt. Sletta all kontakt, mot hennes ønsker. Anbefales!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hun var manipulerende, ekstremt sjalu, kontrollerende, ringte 15 ganger om dagen. Så ble hun med en fyr hjem fra byen en gang jeg besøkte familien min som bodde 60 mil unna.

Noe hun burde, i følge henne, få lov til fordi hun savnet meg så fælt. Kjøss meg.

Endret av Demonfudge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kun et forhold jeg føler verdt å nevne.

- Hun skulle reise på utveksling, jeg var moden nok til å gjøre det slutt først som sist (7 år siden). Vi har siden prøvd igjen to ganger (for 5 og 2 år siden), og vært "uformelle" en (god) del ganger til. Hun var den første "skikkelige" (er det lov å si det?) kjæresten min, og har til dels fucket opp hodet mitt ettersom vi ikke fikk en "skikkelig" closure annet enn at jeg bail'a når framtiden ble uviss. I ettertid har begge forsøkt å "fikse oss", men til større ulykke enn lykke. Ser henne nesten daglig, og kan ikke unngå det fordi vi tar samme utdannelse.

Helt jævlig, og er glad at jeg er ute i jobb neste år og at vi har fått jobb i forskjellige selskap. Skulle helst ønske vi havnet i forskjellig by, men overgang fra å se henne annenhver ukedag til "uvisst" skal bli fantastisk.

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig bare nysgjerrig på hva det var som førte til at du og eksen slo opp, og hvordan det hele gikk for seg. Hvor lenge var dere sammen, og hvordan taklet du det i ettertid?

Fortell gjerne om flere break ups hvis du vil det.

Fordi jeg var dum og usikker på meg selv.

Skulle aldri latt henne gå fra meg.

Lenke til kommentar

Helt jævlig, og er glad at jeg er ute i jobb neste år og at vi har fått jobb i forskjellige selskap. Skulle helst ønske vi havnet i forskjellig by, men overgang fra å se henne annenhver ukedag til "uvisst" skal bli fantastisk.

Heldigvis får jeg meg jobb i en annen by om en mnd. hvis ikke måtte jeg ha møtt eksen som var utro nesten hver dag på jobb.

Du får prøve å tenke på noe annet enn denne personen så langt det lar seg gjøre, og ikke la hun ødelegge deg.

Endret av Nedward
Lenke til kommentar

Vi krangla hele tiden. Vi var sammen i fire måneder og ha ble til slutt eie sjuk. Dette var noe jeg ikke takla og vi startet å krangle mye. Dette orke jeg ikke mer så jeg syntes det var bedre at det ble slutt.

Jeg taklet det bra.Jeg ble i bedre humør når jeg ble kvitt kranglingen, men eksen fortsatte å mase, men nå klarer han seg bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...