Dahl Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Heisann! Finnes det en innebygd funksjon i et programmeringsspråk som sender sms? Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Da må du vel nesten ha en sms-sender (les. noe med gsm-dekning/mobil med abb.). Tviler på at det finnes native dekning for dette i noe språk, men vet at det finnes ferdige pakker for gsm der ute til java Var forresten en side som tilbød gratis script til å sende sms fra siden din via deres server. max 100 tegn mens 60 siste var reklame, men den virket ikke da jeg kom over den, og nå har jeg mistet adr. Tenkte jeg skulle manipulere koden slik at det bare kunne sendes til meg Noen som vet om en lignende tjeneste? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Den siden var nok genialt.net, som dessverre er nedlagt. Tenkte jeg skulle manipulere koden slik at det bare kunne sendes til meg Dette kan være ulovlig. genialt.net skrev at man ikke skulle fikle med koden dems, og da gjør man det heller ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå