rel0ad Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 har kjøpt meg ny pc og når jeg trykker på f1-f10 skjer det noe rart, feks f5 så skal siden reloade seg, men hos meg kommer alle "start sidene" mine oppe. trykker jeg f4 så kommer skjerm instillinger. jeg slipper altså å holde inn ctrl for å bruke alternativ funksjon på knappene knotete forklart men vist jeg holder inn ctrl og trykker på f5 så reloader siden. Hva er galt? hvordan får jeg fikset slik at f-1-10, er normal? Lenke til kommentar
Thommisen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Slik har jeg det på min pc også.. Tror det er noe nytt de har begynt med.. Jeg har forresten HP. Det er noe drit når man skal spille... Lenke til kommentar
rel0ad Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 det er ikke noe nytt, for dama har samme pcen, å den er ikke slik, tips noen? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 har kjøpt meg ny pc og når jeg trykker på f1-f10 skjer det noe rart, feks f5 så skal siden reloade seg, men hos meg kommer alle "start sidene" mine oppe. trykker jeg f4 så kommer skjerm instillinger. jeg slipper altså å holde inn ctrl for å bruke alternativ funksjon på knappene knotete forklart men vist jeg holder inn ctrl og trykker på f5 så reloader siden. Hva er galt? hvordan får jeg fikset slik at f-1-10, er normal? Er det en "FN" knapp på den? Tror det skal kunne gå ann å skru av i bios. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 kompisen min har også en liten hp pc og sliter med det samme... Lenke til kommentar
rel0ad Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 ja det er en fn knapp, men det er ctrl som brukes for å endre på knappene Lenke til kommentar
rel0ad Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 INGEN på hw som vet løsning på dette? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 INGEN på hw som vet løsning på dette? Har du sett i bios som jeg foreslo? Lenke til kommentar
rel0ad Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 vettu ka, det løste hele greiern, var en settings i bios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå