Gå til innhold

BK: HeartBrocken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei lenge siden,hvordan har du?? har du fått nytt kamera flott.Veldig fint kunst bilde

HEI, ja det var lenge siden,ja fikk jo camera til burstdagen min av Thomas og Sølvi,et brukt 5D,tror det var et hun hadde før 7D hun har nå,det var utrolig snillt av de..kjempe happy med det,og masse og lære.. så det er med meg hvor enn jeg går.. så fikk jeg oxo et G12 canon av en bestevennen min,så har blitt masse foto på meg.. lærer noe nytt hver gang,så det er kjempe gøy.. Har siden sist oxo bygget nytt kjøkken og stue og lagt gulv og malt vegger tak,sydd gardiner,trukket om møblene osv..utrolig mye mere en jeg trodde,og midt i dette fått valper av hundene mine,kjempe søte,så ja bissy..

Du da,går alt bra med deg? tusen takk for hyggelig melding,hyggelig se deg igjenn,smil

Ønsker deg en fin søndag

klem

Lenke til kommentar

Ser ut som damer på "jobb" dette,og passe utydelig til å ikke igjenkjenne personene i bildet.Og om antagelsene mine er rett om "jobb" så stikker det i hjerte dette bildet,att noen må leve slik..så således rørte det meg veldig;)

Hmmm ja jeg satt oxo igjen med den følsen,men vet ikkenoe om henne,hun virket bare veldig rar og trist, lite sån trafikk i min gate så mulig det ble sån litt tilfeldig..

enig at det er utrolig trist at noen velger leve sån,og noen som bare ikke har valgt det selv oxo,skulle ikke vert sån..

synes det var på tide begynne prøve seg på mennesker,så var litt redd vet du for gjøre noe galt i forhold til dette med legge ut personer uten deres samtykke,lurer litt på hva en gjør om man f eks tar bilder i byen om dagen av folk,må man gjøre de uskarpe,el hente inn navn og spørre om tilatelse..litt usikker på det punkte og skulle gjerne hatt noen råd der..

om man jobber i en avis m reportasjer osv,hva gjør de da de får ofte med mennesker rundt f eks sportsarangemanger,er det noen regler der? noe jeg bør vite..

ønsker deg en riktig go søndag

ps! ble tøffe de dusjbildene dine synes jeg,ble kunst rett og slett

smil og klem

fra din foto venn

Lenke til kommentar

Fin, spennende struktur og etterbehandling i dette noe dystre bilde, og hvis Jan Eriks antagelser er riktig er det veldig fornuftig å gjøre bilde diffust. Bra Jeannette.:)

Hei Morten,tusen takk for komentaren,ja litt dyster dag og stemning i det bilde,jeg vet absolutt ikke noe om denne damen,annet en at hun fanget min oppmerksomhet,da hun sto så lenge utenfor hos meg,og var litt anderledes en de fleste som går forbi,så tok bildene innene fra og tilfedigvis endte bilde da opp så her m 4 stk oppå hverandre,jeg likte oxo etterbehandlingen da jeg syntes det ga bilde litt mere av stemningen,trist...

så dekker den oxo over så hun ikke blir for tydelig..

Antagelsene til Jan erik,kan vere rett og de kan være helt feil,men satt oxo igjen m samme følse..og trist er det..

Men alt i livet er jo ikke bare fryd...så liker og sette fokus på andre ting en bare lykke jeg da...

Men som ny jeg er,så er jeg litt redd for dette ta bilder av mennesker og legge ut da jeg ikke vet nok om reglene der,om det er noen.. tar gjerne imot tips ang det..

ønsdker deg en riktig fin søndag

smil og klem

Lenke til kommentar

Sitter her litt ettertenksom og betrakter bilde. Hvis Jan Erik har rett i at damene er på jobb formidler du en tragisk levemåte på en utmerket måte

Tusen takk Thore,for hyggelig komentar på et uhyggelig trist bilde,vel som jeg har svart her,det vet jeg jo ikke noe om men det var oxo følsen jeg satt igjen med og som bilde kanskje bærer preg av,men triste ting må jo oxo frem i lyset,for det er jo sån verden er,ikke bare lykke rundt om...

smil

Lenke til kommentar

Det beste bildet her inne i dag. Jeg tolker det dit jeg vill og føler. Supert er rette ordet :)

Heisan Øystein,super hyggelig tilbakemelding dette da fra deg,smil

tok meg en tur inn på din hjemmeside og det var en fornøyelig tur,takk for titten,så utrolig flink du er...

ønsker deg en riktig Go`søndag

smil og klemrolleyes.gif

Lenke til kommentar

Ser ut som damer på "jobb" dette,og passe utydelig til å ikke igjenkjenne personene i bildet.Og om antagelsene mine er rett om "jobb" så stikker det i hjerte dette bildet,att noen må leve slik..så således rørte det meg veldig;)

Hmmm ja jeg satt oxo igjen med den følsen,men vet ikkenoe om henne,hun virket bare veldig rar og trist, lite sån trafikk i min gate så mulig det ble sån litt tilfeldig..

enig at det er utrolig trist at noen velger leve sån,og noen som bare ikke har valgt det selv oxo,skulle ikke vert sån..

synes det var på tide begynne prøve seg på mennesker,så var litt redd vet du for gjøre noe galt i forhold til dette med legge ut personer uten deres samtykke,lurer litt på hva en gjør om man f eks tar bilder i byen om dagen av folk,må man gjøre de uskarpe,el hente inn navn og spørre om tilatelse..litt usikker på det punkte og skulle gjerne hatt noen råd der..

om man jobber i en avis m reportasjer osv,hva gjør de da de får ofte med mennesker rundt f eks sportsarangemanger,er det noen regler der? noe jeg bør vite..

smil og klem

fra din foto venn

En skal være veldig forsiktig med å legge ut bilder av andre uten tillatelse,men her er det ikke mulig å se hvem det er,så ingen bekymring her nei.Støtene bilder osv..ikke bra for den som vises,men er vel ikke helt umulig å få med folk i bildene sine...i ett hektisk bymiljø feks. Går ikke å spørre noen hundre om lov...bruk bare sunn fornuft og ikke heng ut mennesker.Og det gjør du ikke her...og ikke sikkert det er som jeg leste bildet engang,men slikt treffer meg...og bildet ble flott;)

Lenke til kommentar

smil og klem

fra din foto venn

En skal være veldig forsiktig med å legge ut bilder av andre uten tillatelse,men her er det ikke mulig å se hvem det er,så ingen bekymring her nei.Støtene bilder osv..ikke bra for den som vises,men er vel ikke helt umulig å få med folk i bildene sine...i ett hektisk bymiljø feks. Går ikke å spørre noen hundre om lov...bruk bare sunn fornuft og ikke heng ut mennesker.Og det gjør du ikke her...og ikke sikkert det er som jeg leste bildet engang,men slikt treffer meg...og bildet ble flott;)

Tusen takk igjen,Jan erik.. ja det var f eks som bymiljø og stemninger rundt om m fløere mennesker og evt mennesker bakfra,som f eks går leier hverandre er da lov,henge ut mennesker er jeg ikke intr gjøre uansett,smil..

og evt om det er noe nære så kan man kanskje gjøre som her.. legge filter på så man ikke kan kjenne igjenn..

og om jeg er i veldig tvil så får jeg spørre en av dere først,he he..er det ikke det man har venner for,smil til deg og takker for svaret..vennen min

Lenke til kommentar

smil og klem

fra din foto venn

Tusen takk igjen,Jan erik.. ja det var f eks som bymiljø og stemninger rundt om m fløere mennesker og evt mennesker bakfra,som f eks går leier hverandre er da lov,henge ut mennesker er jeg ikke intr gjøre uansett,smil..

og evt om det er noe nære så kan man kanskje gjøre som her.. legge filter på så man ikke kan kjenne igjenn..

og om jeg er i veldig tvil så får jeg spørre en av dere først,he he..er det ikke det man har venner for,smil til deg og takker for svaret..vennen min

Skal se om jeg finner lovverket på dette jeg,men kan jo tipse om att Espen Ørud her inne er en mann med mye vett og vet hvor man finner dette lovverket..men går sikkert og google etter også:thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...