kennykoven Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 Hei lurer på hva man ska sette physx på automatisk eller at korte ska kjøre eller cpu? kjører en i7 960 å skjermkorte er msi gtx 580 twin frozr... Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 med et så kraftig kort, så kan den bare stå på auto Lenke til kommentar
kennykoven Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 prøvde å sette at korte sko styre det fikk mye mer fps i bad company 2...men no spiller jeg bf3 så var litt usikker....ikke helt fornøyd me fpsn i bf3.... Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 Hmm, hva ligger du på da ?? Prøv å slå av Physx når du spiller BF3, å sammenlign Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 La den stå på auto. Battlefield 3 bruker ikke physX uansett så langt jeg vet (mener at det er Havoc DICE bruker). -Stigma 1 Lenke til kommentar
kennykoven Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) okok,,,hvordan skrur jeg dein av....isåfall så setter jeg dein på auto igjen da...ligger på 70-80 på ailt på high å litt nejuster 8x å 4x i innstillinene Endret 29. oktober 2011 av kennykoven Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 Okei Det skal vel være respektabelt. Skal du spille alt på ultra, altså alt på høyeste, så må du ha 2 stk GTX580. Folk som sier dem klarer å spille det på ultra med et GTX560Ti er bullshit. Dem klarer kanskje å spille det. men at FPS er under 40. God flyt vil jeg si at alt over 60FPS er bra nok Lenke til kommentar
kennykoven Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 jupp ska bestille meg 1 te gtx 580... men ska sette physx på auto å se hvordandeet blir...noen såm kan forklare meg ka cuda er for noe? takk for hjelpa Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 Om du kjører på oppløsninger høyere enn feks 1680x1050 så vil man fort legge merke til at fps synker , spesielt om man går over til High / Ultra , man bør også huske på at BF3 vil kreve ekstra mye minne på feks 1950x1200 Ultra og man kan ikke tro at man kan kjøre dette på feks et 1Gb skjermkort. High med god MSAA og respektabel oppløsning vil som regel gi en veldig god grafisk opplevelse, ønsker man Topp ytelse så må man nok kjøre via SLI x2 eller X3 for maksimal ytelse. Lenke til kommentar
kennykoven Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 men da blir det bestilt nytt kort fra komplett... syns ikke bf3 ska spilles på dårlig oppløsning å slikt... herlig spill opplevelse... ' takk for hjelpa Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 Personlig så ser jeg ikke helt behovet for å ha alt på ulta i BF3. Det er såpass små forskjeller mellom ultra og high at selv om du har god hardware tar jeg heller de ekstra 10-15 ekstra FPS med en kombo av high og ultra fremfor alt på ultra som ærlig talt jeg ikke kan se forskjell på uansett ved mindre jeg har side-by-side stillbilder å sammenligne (og selv da er det ikke lett å se). Jeg tror at du er virkelig er dreven BF3 spiller på høyt nivå (og dermed kresen på FPS og slikt) så spørs det om det er verdt tradeoffen å ha et ekstra kort i SLI mot risikoen for microstuttering og denslags som kan følge med SLI. Jeg vet dog ikke om microstuttering er noe som rammer deg i BF3 eller ikke. Har ikke researchet det. -Stigma Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 Ett stk 580 skal holde, du kan bare overclocke det vis du ikke synes det er bra nok. Lenke til kommentar
kennykoven Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 e nokk bra..lagger ingenting,. men er nokk bare jeg såm vil ha det på ultra å derfor bestilte jeg meg 1 til kort... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 e nokk bra..lagger ingenting,. men er nokk bare jeg såm vil ha det på ultra å derfor bestilte jeg meg 1 til kort... Du trenger ikke mer ytelse, men du vil kjøre SLI for det? Er du dum? SLI introduserer haugevis med problemer, og kan ærlig talt ikke anbefales om du ikke trenger mer ytelse. I verste fall vil opplevelsen din gå ned pga SLI. Lenke til kommentar
kennykoven Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 kordan kan man gå ne i ytelse pga sli på et 580 kort? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 kordan kan man gå ne i ytelse pga sli på et 580 kort? Microstutter, driverproblemer, varmeproblemer som fører til throttling (denne er veldig sjelden)... Generelt kan man si at ytelsen går opp, men sliter man ikke med ytelsen nå er det ingen grunn til å for SLI. BF3 ser jo forøvrig veldig bra ut uansett om det er High eller Ultra. Lenke til kommentar
kennykoven Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 ahhh....da må man ta vurdering om man ska gå for sli eller ikke....ja bf3 ser utrulig bra ut...har veldig trang mella pci express sporan så blir trangt mella kortan.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå